Een macro afsluiten

Hallo

Ik had graag willen weten in VBA hoe ik de macro kon verlaten (Simuleer een klik op het kruis).

In eerste instantie had ik gedacht aan een "UserForm.Hide", maar de macro sluit niet helemaal.

Ik heb ook geprobeerd "swApp.Exit" of iets dergelijks, maar het sluit solidWorks.

Bedankt

Wil je weten hoe de macro moet stoppen? Of hoe verlaat ik de pagina voor het maken van macro's?

Ik wil de macro stoppen, zoals ik al zei, precies alsof ik de userform verlaat door middel van het kruisje.

Ik vond op internet het commando "Unload Me", maar dit is wat VBA naar mij terugstuurt:

Fout compileren:
Ongeldige gebruiker van het trefwoord Ik

Vertel ons meer over je code, want "Unload me" sluit alleen het formulier...

Hallo

U kunt gebruik maken van:

Sub afsluiten

Hallo

U moet het volgende gebruiken: 

'We ontladen de herinnering aan de vorm

Laad me uit

'Sluit de macro af

Einde

A+

Philippe

Groothandel:

Wanneer ik de macro start, start ik "Sub main", dan opent main een formulier. Als ik op afdrukken klik, roep ik "Sub StartPrint" aan, en ik zou graag willen dat zodra StartPrint zijn code heeft uitgevoerd, het mijn venster sluit en de macro uit het geheugen haalt (om te voorkomen dat de opties die in het gebruikersformulier zijn gemaakt, in het geheugen worden bewaard).

Ik weet niet of het duidelijk genoeg is?

Dus voor alle duidelijkheid:

Als het doel is om "Sub StartPrint" te stoppen, moet u schrijven:

Laad me uit

Exit sub' beëindigt de huidige sub

Als het doel is om "Sub main" (algemene macro) te stoppen, moet u schrijven:

Laad me uit

Einde 'beëindigt alle huidige subs

1 like

Heel goed dank je, nou de Unload Me retourneert deze fout naar mij:

Fout compileren:
Ongeldige gebruiker van het trefwoord Ik

Maar aan de andere kant, door "End" aan het einde toe te voegen, sluit het me goed af en houdt het me niet in het geheugen zoals ik zou willen. Dus voor mij is het goed!

Bedankt