Hallo, ik kan de sneltoets 'weergaverichting' niet op de spatiebalk installeren.
Dit is handig voor het opnemen van nieuwe 3D-weergaven. Bij voorbaat dank
Hallo @MAY_FLO, welkom op het forum!
" Ik kan het niet "... een beetje vaag. Kunt u meer details geven? Een foutmelding, een waarschuwing van SW? Screenshots kunnen helpen om de oorzaak van het probleem te vinden...
Als de spatiebalk al is toegewezen aan een andere sneltoets, verschijnt er een pop-up om te bevestigen dat de toets opnieuw is toegewezen aan een nieuwe opdracht.
Persoonlijk heb ik nog nooit een probleem ondervonden bij het toewijzen/opnieuw toewijzen van een toets aan een opdracht om een sneltoets te definiëren.
Vroeger gebruikte ik de spatiebalk in een ander bedrijf en het opende het venster met weergaverichtingen om ze te beheren. Hoe beheer ik de spatiebalktoewijzing?
Klik met de rechtermuisknop op een werkbalk, aangepast en vervolgens op de toetsenbordtab om sneltoetsen te beheren:
Vervolgens kunt u met de exacte naam van de functie de gewenste snelkoppeling toewijzen.
Met een screenshot van de gewenste functie, anders kunnen we je misschien nog meer helpen.
Bedankt. Ja, ik heb geprobeerd de spatiebalk aan te geven in de snelkoppelingskolom, maar er worden letters geplaatst in plaats van het volledige woord. Kortom, ik kan het niet.
Hoe doe je dat? Een mogelijke screenshot? Of nog een betere video-screenshot van de manipulatie?
Het is moeilijk te beantwoorden zonder meer te zien, zoals vermeld door @Silver_Surfer .
Standaard wordt bij het installeren van SW de spatiebalk toegewezen aan de rebuild:
Kijk of je het vindt in de verschillende toegewezen snelkoppelingen.
Goedenavond
Ik heb een grote twijfel, want het lijkt mij dat ik deze opdracht nooit heb veranderd, maar de spatiebalk voor zover ik weet is altijd de oriëntatie van de weergaven geweest.
Om ctrtl+B opnieuw op te bouwen
Is het niet ctrl + q om opnieuw op te bouwen? , Ik zet " r " het bevrijdt een vinger
Hallo @MAY_FLO
Probeer het aan deze functie toe te wijzen:
Anders zou een screenshot inderdaad welkom zijn!
Anders zijn voor mij de standaard toegewezen snelkoppelingen:
- spatiebalk = oriëntatie
- Ctrl+B = opnieuw opbouwen
- Ctrl+Q = Opnieuw opbouwen forceren
- Ctrl+SHIFT+Q = geforceerd opnieuw opbouwen in alle configuraties
Hallo
Ctrl+Q, zoals uitgelegd door @twathle dwingt reconstructie af. Anders dan het opnieuw opbouwen van Ctrl+B
ok, dus ik heb altijd de wederopbouw geforceerd