Gewend aan Autocad-snelkoppelingen, gebruik ik nu Draftsight, maar ik geef toe dat ik veel minder comfortabel ben vanwege de sneltoetsen.
Vroeger voerde ik al mijn opdrachten in op het toetsenbord in Autocad en dat was voor mij erg handig.
Heeft u een oplossing om de Draftsight-sneltoetsen of, misschien beter, de lijst met originele sneltoetsen te wijzigen, zodat ik dit allemaal kan afdrukken?
Zie de standaard commando's (Fx functies idem autocad) de anderen passen ze aan zoals te zien is bij Lucas of standaard, zie bijlage (Raadpleeg in de help)
In feite ben ik niet op zoek naar functies die toegankelijk zijn via toetsenbordcombinaties (Ctrl+C=Kopiëren), maar naar commando's om snel functies te starten.
Voorbeeld: Als ik wil aanpassen, moet ik "TR" typen voor TRIM. Kan ik deze "TR" ergens veranderen in "AJ"?
Ok, als ik het goed begrijp is het de wijziging van de lijst met aliassen.... Kortom, typ zoals onder autocad op de opdrachtregel? Dus hier is het antwoord: "Extra / Opties / Bestandslocatie / Interface / Alias-bestandslocatie"
Ga dan naar de bestanden en bewerk.
Om het te activeren: typ op de opdrachtregel: "UPDATEALIAS"