De afgelopen dagen heb ik weergaveproblemen opgemerkt op Solidworks 2016 SP3 wanneer ik mijn weergave wil wijzigen. Wanneer ik de oriëntatie van de weergaven activeer, knippert het object 1/2 seconde op het scherm en verschijnt dan in de juiste positie.
Ik heb ook het uiterlijk van "spook" weergaven (oude positie...)
Het probleem is zichtbaar, ongeacht de creatie, d.w.z. een eenvoudig onderdeel (miniatuur hieronder) of montage.
Ik heb geprobeerd de "weergave" -opties in te stellen via de systeemoptie ... maar het verandert niets, ik heb ook mijn grafische kaart bijgewerkt en het probleem blijft bestaan!
Mijn configuratie is als volgt: Lenovo W550S / Nvidia Quadro K620M / Windows 7 64bits / 16GB RAM laptop
We moeten updaten naar SP5. Misschien is het een kleine bug die is opgelost in de SP5. Probeer ook een schoonmaakbeurt te doen met CCleaner of de windows disc cleaner, het kan ook helpen.
Ik zocht wanhopig naar een oplossing op het net (Engels / Frans forum) ... Ik heb wat aanknopingspunten gevonden, maar uiteindelijk niets doorslaggevend!
Ik heb ook het advies van Fabrice_A http://www.lynkoa.com/forum/3d/probleme-suite-conversion-solidworks-2014 opgevolgd.... Nogmaals, niets te doen.
Ik heb vervolgens verwijderd, vervolgens geïnstalleerd Swd, opnieuw bijwerken van de stuurprogramma's .... Teleurstellende resultaten!
Ik heb toen gekeken naar de Windows Updates, en ik vond een fout om de Intel HD Graphics 5500-kaart te installeren.
Dus ik heb de vorige versie opnieuw geïnstalleerd, en het werkt! Solidworks is weer vloeibaar