Sinds een paar weken heb ik een vertraging in de nieuwe gelaste constructies die ik maak. Laat het me uitleggen: wanneer ik een nieuw onderdeel maak (3D-schets + hoeken + buis), zelfs een heel eenvoudig, mijn onderdeel "traint", duurt het erg lang voordat het reageert op wijzigingen. Het omhoog gaan in de creatieboom (met de hand en de blauwe lijn) of het bewerken van een mechanisch gelaste elementfunctie wordt erg lang (tussen de 8 en 10 seconden!!). Aan de andere kant, als ik een oud bestand open (4-5 maanden, veel zwaarder), heb ik dit probleem niet, het reactievermogen is normaal.
Ik had SLW2011 SP05, ik ben overgestapt op SLW2012 SP01 Ik zie nog steeds hetzelfde defect. Dat wordt erg problematisch om te werken!!
Als je een idee hebt... Bij voorbaat dank aan iedereen! Damien
Ben het eens met alles wat al gezegd is. Kijk ook in uw algemene SW (Backup/Recovery) opties, als u opslaat in een enkele directory kan die directory veel bestanden bevatten. We moeten waarschijnlijk opruimen.
Ik ben het eens met de 2 vorige antwoorden, ik zal alleen een voorbehoud maken bij het voorstel van Jose-accessaom de stuurprogramma's van de grafische kaart bij te werken: het is beter om de nieuwste SolidWorks-gecertificeerde stuurprogramma's hier te plaatsen: