Hallo, ik heb een klein probleem met een functie in Solidworks 2014.
Als je een grote bouwboom hebt, kun je met de rechtermuisknop klikken en de opdracht "Verzamelen" gebruiken om je bouwboom snel in te klappen.
Mijn probleem is dat mijn assemblage is samengesteld uit ongeveer twintig subassemblages, die elk ongeveer 5 subassemblages bevatten die elk ongeveer tien onderdelen bevatten. Wanneer ik al mijn bouwbomen afwikkel om een onderdeel te vinden (of wanneer ze vanzelf afwikkelen wanneer ik op een onderdeel in het grafische gebied klik) en ik het commando "Verzamelen" doe om mijn bouwbomen in te klappen, spoelt alleen de eerste subset terug, zodat wanneer ik het weer wil afwikkelen, Het vindt plaats met alle sub-sub-assemblages die eerder open waren... Is er een techniek om absoluut alle deelverzamelingen en hun eigen deelverzamelingen samen te brengen? Want als gevolg daarvan verspil ik veel tijd aan het verzamelen van de bouwbomen van mijn assemblages...
Ik weet niet of mijn uitleg erg duidelijk is, vraag om meer details als je niet alles hebt begrepen!
Cdt
Joss