Draftsight 2017 opnieuw activeren

Ben je de vraag niet vergeten?

Als u Draftsight 2017 opnieuw wilt activeren, moet u Draftsight 2017 opnieuw activeren^^

4 likes

Ja...

Inderdaad, ik kan Draftsight sp2 2017 niet activeren, wat moet ik doen?

Dank u voor uw hulp.

A.R

Kunt u alstublieft iets specifieker zijn?? Het start niet? Dit opent een venster??? voordat het niet meer werkte???

Edit: voel je vrij om screenshots te plaatsen.

Cdt

1 like

Heeft u de hotfix op de Draftsight-website geïnstalleerd?

Wat is de foutmelding?

Dus hier zijn de screenshots:

2017-07-04_160654.jpg

Hier is de 2e screenshot, daarna voer ik mijn e-mailadres in en de rest, zodra ik op "activeren" druk , lijkt het alsof het zal openen, maar het sluit net zo snel ...

2017-07-04_160714.jpg

ah!!! We komen er!! Ik denk dat je op "Activeren" kunt klikken, dan vul je het formulier in en dan wordt je om een code gevraagd. Deze code neem je in "Support" op deze site, dan in "contract", van daaruit heb je een tabel met de software en vakjes gemarkeerd met "codes", je klikt erop, dan kopieer je de code in het activeringsvenster van draftsight.

Het zou moeten werken.

En ik heb geen tijd om de foutmelding te zien, deze sluit onmiddellijk na het typen en klikken op activeren ...

Ah ok, ik denk dat er toen een probleem was tijdens de installatie. Heb je een reparatie geprobeerd?

Ja en ik heb het zelfs geïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, het verandert niets

Op de site is het dezelfde versie die ik gebruik... !!

Nee, ik heb de hotfix niet geïnstalleerd op de draftSight-site, ik ga kijken

MErci Cdlt.

AR

Zo niet, zie dan dit;)

http://www.lynkoa.com/forum/draftsight/draftsight-ne-se-lance-plus#answer-730301

Ja, ik ging het downloaden, het is precies hetzelfde bestand om naar SP2 te gaan, het werkt niet...!!

Thuis omzeilde ik het probleem als volgt:

- Startmenu: Typ "REGEDIT"

- Ga naar de map "SWActivation"

- Hernoem deze map naar "SWActivation-old"

- Start Draftsight opnieuw

1 like

Hartelijk dank allemaal.

AR.

Hallo

Ik heb vanmorgen DraftSight 2017 SP2 geactiveerd, het werkt zonder iets te veranderen, BEDANKT ...@+.

A.R

1 like

Ik worstelde ook, ik vond een oplossing die voor mij werkte.

U moet Draftsight verwijderen en vervolgens handmatig de resterende map c:\programs\Dassault Systèmes verwijderen.

Daarna heb ik Draftsight 2017 SP2 opnieuw geïnstalleerd.

Ik activeer opnieuw en de e-mail komt onmiddellijk aan.

Hallo AR

Het is een registerprobleem: Probeer dit eens...

http://perinfiso.blogspot.fr/2017/09/draftsight-2017-sp3-ne-demarre-pas.html

Voor mij werkt het op al mijn werkstations.