Hallo, ik moet een tandheugel maken met een gebogen tandheugel, Ik heb een tandheugel en een rondsel gedownload dat al is gemaakt(https://grabcad.com/library/rack-pinion-assembly-1) en vervolgens heb ik het rek aangepast met de buigfunctie voor de gebogen pas als ik mijn montagebestand opnieuw open, het geeft me veel fouten. Ik heb geprobeerd om elke beperking terug te plaatsen, maar het is onmogelijk om mijn tandheugelbeperking te plaatsen (tandheugel: rand van de tandheugel; rondsel: gezicht van het uiteinde van een tand van het rondsel)
Ik heb het geprobeerd, behalve dat wat je me gaf cirkelvormig is en mijn doel was om mijn rek achter een deur te plaatsen, zodat de beweging van de deur mijn gevel zou aandrijven.
Wil je een gebogen rek snijden??? Als het alleen kinematica is, sla dan voorlopig je tanden over. Als het om de vorm van de tanden gaat, zou eenvoudig buigen niet geschikt moeten zijn voor de vorm van de tanden (behalve voor brede speling tussen de tanden!).
Dit is wat ik zou willen doen (dat bij het openen van mijn deur het tandheugel het rondsel draait) alleen om praktische redenen zou ik mijn tandheugel moeten buigen, maar als ik hem buig, werkt de rekspanning niet meer.
Ps: de verbinding tussen het rek en de deur ontbreekt wat ik nog niet gemaakt heb
Als u zich in SW15 bevindt, is hier een vergadering om te begrijpen hoe u te werk moet gaan. Het moet natuurlijk worden aangepast aan uw behoeften.
Het rondsel en het ringwiel worden op dezelfde manier beheerd: om ze in te stellen, gaat u naar de vergelijkingen om de modulus en het aantal tanden te wijzigen. De berekeningen doen zichzelf. Het is aan jou om de algemene grootte van het stuk bij te werken.
Om te manipuleren om te begrijpen hoe het werkt, zal het zinvoller zijn dan alles aan jou te beschrijven.