Ik heb een set gemaakt waar ik een steun aan wil toevoegen, maar ik weet helemaal niet hoe ik dat moet doen. Om je beter te begrijpen, plaats ik een foto met, in rood, wat ik wil toevoegen. U vindt de foto bijgevoegd.
Kun je me vertellen hoe ik dit op mijn stuk kan maken?
De makkelijkste manier is om een schets te maken aan de zijkant van het onderdeel en een rechte lijn te maken op de 2 eindpunten. Maak vervolgens een dunne extrusie naar het tegenoverliggende oppervlak.
Ik wil u niet van streek maken, maar voor mij levert wat u voorstelt niet het verwachte resultaat op.
Ik geef toe dat de tekening @ceyhan.gvn ook niet erg duidelijk is: vooral omdat je je afvraagt waarom dit het leven bemoeilijkt om slechts twee ongelukkige vouwen te maken. Tenzij het een plaatwerk is met drie lagen???
Wat niet duidelijk is in de tekening van @ceyhan.gvn is de rode lijn die de twee vouwen verbindt, de bovenkant van de verticale plaat, noch wat lijkt op een plat ijzer of plaatwerk op de onderste horizontale plaat.
@ceyhan.gvn
1°) Zou u een kleine inspanning kunnen leveren om aan te geven waar de rode lijn op de bovenkant van de verticale plaat mee overeenkomt. 2°) kun je "" set specificeren waarop ik een steun wil toevoegen, "" omdat je al een horizontale plaat hebt die het filter ondersteunt en het is niet het gewicht dat het zal doen buigen. 3°) wat is de aard van de ondersteuning die u wilt creëren (kruisje, stijltang, plaatwerk, gevormd, enz, enz, ...
Ik zou hebben gezien meer van een plaatwerk gesneden in een driehoek en gelast aan elke kant om te versterken, het gaat inderdaad heet zijn om te snijden zoals gezegd @ Zozo_mp
Maar als je bereid bent om een plaat of plat te maken met de randen op de hoeken bewerkt, ziet het antwoord van @becb.alençon er goed uit.
Mijn excuses als ik niet erg duidelijk ben geweest.
In feite wordt het geheel gemaakt van plastic (PPH) en worden de verschillende elementen gelast (gelijmd). Het doel is om een PPH-plaat toe te voegen om een soort vierkant te vormen en te voorkomen dat het gewicht van het filter de steun breekt.
Dus in de praktijk lijmen we een plaat tussen de twee tegenoverliggende randen om het geheel bij elkaar te houden.