Hallo
Ik ben op zoek naar een bibliotheek met lagers en borgringen, zodat ik ze niet systematisch op Tracepart hoef te downloaden.
Ik kon het niet vinden op partcommunity. Heeft iemand dat? Zou hij zo vriendelijk willen zijn om het te delen?
Hallo
Ik ben op zoek naar een bibliotheek met lagers en borgringen, zodat ik ze niet systematisch op Tracepart hoef te downloaden.
Ik kon het niet vinden op partcommunity. Heeft iemand dat? Zou hij zo vriendelijk willen zijn om het te delen?
https://www.traceparts.com/fr
Goedenavond heb je
Emile Maurin en Michaud-Chailly (inclusief de lagers)
Transmissies van arbeidsjurisdictie (lager en andere)
Bossard schroeven
Smilley voor stopringen
Bijna alle leveranciers leveren CAD, maar wees voorzichtig, de afmetingen zijn soms fantasievol, dus controleer de afmetingen van het voorgestelde model.
Vriendelijke groeten
U bent klant van Mycadservices, dus u hoeft alleen maar naar Lynkoa te gaan in het menu van de Visiatv-bibliotheek en vervolgens naar binnen
Het voordeel is dat u een geconfigureerd onderdeel heeft en dat u uw eigen eigenschappen kunt toevoegen in de artikelfamilie (artikelcode specifiek voor uw bedrijf of andere)
Ik wil tracepart niet meer doorlopen, te lang om te downloaden, uit te pakken, te importeren in SW.
Ik ben op zoek naar een bibliotheek met één onderdeel per maat, en dat we het onderdeel kunnen vervangen zonder de montagebeperkingen te hoeven vervangen.
Ik heb Toolbox geactiveerd. Ik vind modellen van lagers en borgringen, maar slechts één stuk en zonder een familietafel. Hoe werkt het?
Dank je wel SBADenis. Ik krijg de circlips. Dit zijn configuraties, maar ik ga ze opsplitsen.
Er zijn geen lagers, ik ga de mycad MISUMI gebruiken. Het is erg praktisch, maar het mist de borgringen.
Dank u allen voor uw hulp.
Goed! @yve !
In de links die ik je gaf, heb je bij E. Maurin precies wat je beschrijft.
Vriendelijke groeten
Voor de lagers zijn ze er:
https://www.lynkoa.com/contenu/biblioth%C3%A8que-de-roulements-et-but%C3%A9es-%C3%A0-billes-ou-rouleaux-1
(of pagina 11)
Bedankt voor de lagers.
Ik heb de boring borgringen uit de bibliotheek "verschillende mechanische elementen", ze zijn verkeerd. Er was een omkering tussen de afmeting van de binnengang en de buitendiameter.
Misschien moet erop worden gewezen dat ik de mijne een paar jaar geleden had hersteld en ik herinner me geen fout op dit niveau.