Zoeken naar vermoeidheidscurve

Hallo

Ik ben op zoek naar vermoeiingscurves om lineaire vermoeiingssimulaties uit te voeren.

die worden aangeboden op SW simulation Pro blijven erg standaard.

of zijn ze te vinden op de website van de Mycad-service? Of elders? de materialen zijn Au4G, S235 en 316L roestvrij staal.....

Groetjes.

FG

Goedenavond @FG

Ik denk dat je dit weet

http://help.solidworks.com/2016/French/SolidWorks/cworks/t_External_File_Format.htm?id=106d1f6063ed4f3681bb1ff5178aab46#Pg0

Maar waarschijnlijk de eenvoudigste, aangezien je een PRO-licentie hebt, betekent dit waarschijnlijk dat je in onderhoud bent, dus het is aan je VAR om je de info van SW te vinden. Tenzij een potige Visiativ man is dat op zijn computer en komt naar het forum ;-)

Probeer het anders eens op het Amerikaanse forum waar meer mensen zich met simulatie bezighouden dan op ons Franse forum.

Vriendelijke groeten

Als u een CETIM-abonnee bent, hebben zij uitvoergegevens:

Materialen met een hoog aantal cycli - Vermoeiingsgegevens - juni 2018

https://www.cetim.fr/mecatheque/Mecatheque/Resultats-d-actions-collectives/Donnees-Materiaux-Fatigue-a-grand-nombre-de-cycles-juin-2018

Materialen met een laag aantal cycli - Vermoeiingsgegevens - oktober 2018

Anders een goede google-zoekopdracht met de naam van je materiaal (en Amerikaanse equivalenten bijvoorbeeld) in het Frans en/of Engels en je hebt een goede kans om scriptieresultaten of fabrikantgegevens tegen te komen.

1 like

Hallo aan jullie beiden en bedankt voor jullie feedback.

Froussel, ik had inderdaad de rondingen van de CETIM gezapt. Ik ben geen lid, maar in mijn netwerk vind ik misschien wel iemand.

zozo_mp, de potige maouss van Visiativ ..... wellnnnn... Ik heb hem nog niet gezien, en ondanks mijn e-mails die ik over dit onderwerp naar de verkoper heb gestuurd, moet hij doof zijn... Niet geweldig.

En ja, ik ben in onderhoud aan de Simul Pro 2019-versie.

FaGa

Hallo @GFI technologie

Laat je niet voor de gek houden , je hebt een PRO-licentie die heel erg duur is en het onderhoud van de PRO-licentie is ook erg duur: dus aangezien je in onderhoud bent, is het aan de hot-line om je PB op te lossen.

Als het meldpuntje, wat in principe fijn is (niet altijd, maar dat is een ander verhaal), als ze niet willen of kunnen, dan moet je klimmen. Je stuurt je baas naar de kolenmijn en hij roept de verkoper bij zich en maakt hem duidelijk dat hij anders zijn geslachtsklieren zal knippen. Als de verkoper de slapende dame speelt die je baas de baas van Visiativ noemt.
Over het algemeen worden dingen opgelost als door een wonder zonder naar Lourdes te gaan of door kaarsen te branden voor St. Rita, patrones van wanhopige   doelen ;-)  ;-) ;-)

Vriendelijke groeten