Hallo Een onderwerp waar ik regelmatig mee bezig ben.
Wanneer u een sjabloon met SW opent, worden er tijdelijke bestanden gemaakt met namen die beginnen met "~$". In het geval van een crash worden deze bestanden meestal niet geëlimineerd en als u bijvoorbeeld in de bestandsverkenner een zoekopdracht uitvoert met "~$*", zelfs als u de zichtbaarheid van de verborgen/systeembestanden activeert, komen ze er niet uit.
Er is SolidworksRx, maar die behandelt in het beste geval slechts één directory tegelijk en bovendien zonder enige notie van recursie.
In plaats van de zoekfunctie van Windows Verkenner te gebruiken (die betreurenswaardig, erg traag en ultra hebzuchtig is in termen van systeembronnen), gebruik ik de "Alles" -software. Hier beschikbaar: https://www.voidtools.com/ Het is ultrasnel en handig om onderzoek te doen. ("Alles" genereert zijn eigen database). Let op: de site is in het Engels, maar de software is configureerbaar in het Frans (onder andere)) Vriendelijke groeten.
@Maclane: U kunt uw Windows ook instellen om de inhoud die u wilt indexeren te indexeren. Het moet vrijwel hetzelfde zijn als uw software
@stefbeno: ga gewoon naar de SW-instellingen om te zien waar het uw tijdelijke bestanden opslaat (in het tabblad Back-up/herstel: regel voor automatisch opslaan van mappen). Standaard zou het iets moeten zijn als C:\Users\Your username\AppData\Local\TempFileBackupSW\
@froussel: Dat klopt, maar toen ik koos voor een ultratrage Windows-zoekopdracht en een bijna onmiddellijke (en volledig aanpasbare) zoekfunctie, was mijn keuze snel gemaakt. (Vooral bij het werken op servers).
@froussel: Mijn bestanden bevinden zich in dezelfde map als het originele bestand, ongeacht de map voor automatisch opslaan, deze zou niet hetzelfde moeten zijn.
@Sylk: Ik ben bang dat *$* niet discriminerend genoeg is, vooral met * aan het begin, op de limiet ?$*.sld*, om getest te worden. Je moet ook een test doen op de opdrachtregel: dir ~$*.sld* .
@Maclane: a priori worden mijn werkmappen geïndexeerd door Windows. Aan de andere kant, als ik een extra software kan vermijden, vind ik het prima, we proberen de belasting van de machines te beperken.