SW-sjabloon zoeken

AANGEPASTE EIGENSCHAPPEN

SW vertelt me dat het het bestand met aangepaste eigenschappen niet kan vinden (zie geel venster), ook al bestaat het wel (zie overlay-venster).

NIEUW BESTAND

SW opent het venster 'nieuw SOLIDWORKS-document' waarin er 2 tabbladen Modellen zijn. Het bevat niet de sjablonen die ik heb gemaakt en waarvan ik het pad heb gedefinieerd in de systeemopties / bestandslocatie

problemes_sw.docx

Hallo

Zorg ervoor dat u "Bestand met aangepaste eigenschappen" selecteert in de opties om het pad aan te geven.

Voor het eerste punt is het normaal.

Het kijkt in de map "bestand met aangepaste eigenschappen" en uw venster toont de map "aangepaste eigenschappen", bovendien is de naam van uw prtprp-bestand niet hetzelfde als degene die door SW wordt gevraagd...

3 likes

Werkte het eerder?

Als de bestanden zijn hernoemd, werkt het natuurlijk niet

Pascal vond de 2 fouten: pad en bestandsnaam gewijzigd

1 like

Hallo Pascal,

Om verder te gaan :

1°/ Als ik het goed begrijp, zou de directory waarin het bestand met aangepaste eigenschappen zich bevindt 'Bestand met aangepaste eigenschappen' moeten heten en niet ' Bestand met aangepaste eigenschappen'.

2°/ Wat is de naam die ik moet geven aan het bestand met aangepaste eigenschappen (.prtprp) dat SW zal herkennen?

Olijfboom

Blijkbaar is je pad niet meer goed, ga terug naar systeemoptie / Bestandslocatie en voor een aangepast eigenschapsbestand moet je toevoegen om het juiste pad van je bestand opnieuw aan te wijzen.

En voor je punt 2 kun je elke naam aan je bestand geven, maar de locatie van de bestanden moet goed ingevuld zijn en je mag het niet van locatie verplaatsen, anders verliest het de link.