Hallo
Ik ben op zoek naar een student industrieel ontwerpen met CAD - of AutoCAD-software om mijn onderdeeltekeningen te maken in de regio Parijs.
Financiële vergoeding voor de verrichte werkzaamheden
picard_kroline_25@hotmail.fr
Bedankt
Hallo
Ik ben op zoek naar een student industrieel ontwerpen met CAD - of AutoCAD-software om mijn onderdeeltekeningen te maken in de regio Parijs.
Financiële vergoeding voor de verrichte werkzaamheden
picard_kroline_25@hotmail.fr
Bedankt
Hallo
Dergelijke aankondigingen mogen niet op het forum worden geplaatst.
Hiervoor is een groep gepland: http://www.lynkoa.com/groupes/postes-cao-pourvoir
Ik denk dat je in detail moet aangeven: gevraagde software, duur...
Het lijkt mij zeer illegaal.
Dit betekent dat de stagiair industrieel werk zal moeten leveren met een studentenlicentie => volledig buiten de wet !
Ik ben niet op zoek naar een stagiaire, maar een student die een beetje geld wil verdienen om mij een industrieel ontwerp op CAD te maken, omdat ik deze software niet ken!
Als JIJ de software bezit, hoef je je geen zorgen te maken en nodig ik je uit om de aankondiging op de link van @Remrem te plaatsen.
Hoewel, de ethische kant van de zaak laat me perplex staan. Vooral omdat de student een student is: hij zal weten hoe hij je kan helpen... Maar veel succes als je in de toekomst wat werk te doen hebt.
Aan de andere kant, als u niet de software bezit en vertrouwt op de student om deze te verstrekken, kunt u worden onderworpen aan ernstige strafrechtelijke vervolging. Er zijn inderdaad drie keuzes voor u beschikbaar:
1) Het is wettelijk eigenaar van een industriële versie, geen problemen voor u. Maar gezien de prijs van de software heeft hij het goed en zal hij waarschijnlijk niet op zoek gaan naar een kleine baan.