Hallo
Ik ben op zoek naar een student industrieel ontwerpen met CAD - of AutoCAD-software om mijn onderdeeltekeningen te maken in de regio Parijs.
Financiële vergoeding voor de verrichte werkzaamheden
picard_kroline_25@hotmail.fr
Bedankt
Hallo
Ik ben op zoek naar een student industrieel ontwerpen met CAD - of AutoCAD-software om mijn onderdeeltekeningen te maken in de regio Parijs.
Financiële vergoeding voor de verrichte werkzaamheden
picard_kroline_25@hotmail.fr
Bedankt
Hallo
Dergelijke aankondigingen mogen niet op het forum worden geplaatst.
Hiervoor is een groep gepland: http://www.lynkoa.com/groupes/postes-cao-pourvoir
Ik denk dat je in detail moet aangeven: gevraagde software, duur...
Het lijkt mij zeer illegaal.
Dit betekent dat de stagiair industrieel werk zal moeten leveren met een studentenlicentie => volledig buiten de wet !
Ik ben niet op zoek naar een stagiaire, maar een student die een beetje geld wil verdienen om mij een industrieel ontwerp op CAD te maken, omdat ik deze software niet ken!
Als JIJ de software bezit, hoef je je geen zorgen te maken en nodig ik je uit om de aankondiging op de link van @Remrem te plaatsen.
Hoewel, de ethische kant van de zaak laat me perplex staan. Vooral omdat de student een student is: hij zal weten hoe hij je kan helpen... Maar veel succes als je in de toekomst wat werk te doen hebt.
Aan de andere kant, als u niet de software bezit en vertrouwt op de student om deze te verstrekken, kunt u worden onderworpen aan ernstige strafrechtelijke vervolging. Er zijn inderdaad drie keuzes voor u beschikbaar:
1) Het is wettelijk eigenaar van een industriële versie, geen problemen voor u. Maar gezien de prijs van de software heeft hij het goed en zal hij waarschijnlijk niet op zoek gaan naar een kleine baan.
2) Hij bezit het legaal, maar het is de studentenversie (nou ja, voor Autocad, ik weet niet zeker of het nog steeds klaar is?). De studentenversie is zo gemaakt dat studenten erop kunnen trainen... Het geeft geen toegang tot alle opties. En bovenal staat het geen monastiek werk toe. (als u op een dag wordt gecontroleerd, moet u aantonen dat u in het bezit bent van deze licentie)
3) De student is in het bezit van een pro-versie ... Het zal zeker worden gehackt. Er komt dan een hoge boete aan het licht, evenals achterstallige betalingen. Denk niet dat het alleen anderen overkomt, ik heb het twee keer gezien in mijn korte carrière! Een van de twee bedrijven moest zijn deuren sluiten omdat het de hoogte van de boete niet kon betalen
Hallo
Ben het eens met mijn kameraden. En als je de software hebt, geef dan aan welke, je zult je verzoek beter afstemmen! Merk op dat uw verzoek verwarrend is "Ik ben op zoek naar een student industrieel ontwerp met CAD - of autocad-software".
Een ander punt, als je verzoek serieus (juridisch) is, is het niet alleen een student die erop kan reageren: een zzp'er kan het bijvoorbeeld ook doen.
Vriendelijke groeten
Omdat je echt denkt dat Lynkoa-uitdagingen alleen worden gemaakt met niet-illegale software!
Dus ik zal op mijn hoede zijn voor de gevolgen die dit zou kunnen hebben voor Lynkoa...
Dat gezegd hebbende, om terug te komen op het onderwerp, het is een zeer borderline verzoek.
Persoonlijk is de uitdaging die ik doe tijdens mijn lunchpauze op het werk. Het is dus niet illegaal gekopieerd (aan de andere kant, hallo de verduistering van sociale activa ^^)