Raadpleeg dan de websites van de bedrijven of, naar mijn mening, bel ze rechtstreeks om erachter te komen of ze dit soort diensten verlenen.
U kunt ook proberen het onderstaande bedrijf te bellen dat Moplen distribueert. Misschien kan een aardig persoon daar je informeren en je doorverwijzen naar een plasticfabrikant die gewend is om Moplen objecten te maken.
Het is maar goed ook, want ik ontving gisteren de KD FEDDERSEN-dealer die ook een Lyondellbasell-dealer is (fabrikant van het merk Moplen), tenzij een ander merk het lukt? Kan ik vragen of ze extrusiegraden doen en aan wie ze het verkopen als je wilt?
Bovenal had ik de kans om samen te werken met het bedrijf Rhonalpex, dat zonder problemen extrusie en dus pvc doet.
Als het nodig is, geef ik het verkoopcontact van hen door.
In feite raad ik u aan om een aanvraag te sturen naar een transformator met indien mogelijk 3d en 2d, specificaties (oplosmiddelbestendigheid, mechanisch, buigen, ect...), jaarlijkse bestelvolumes en aantal onderdelen/bestellingen.
Net als in jouw geval is de binnendiameter niet functioneel voor je, behalve mechanische weerstand denk ik.
Dit soort opmerkingen stelt hem in staat om u te adviseren bij het ontwerp met betrekking tot het proces.
Uiteindelijk zal hij u een offerte geven die u met anderen kunt vergelijken.
Wat het merk betreft, hij zal zichzelf kiezen op basis van zijn interne normen en specificaties.
Als verwerker raad ik je aan om naar zijn keuze te luisteren, want uiteindelijk is hij degene die het transformeert en dus de kwaliteit van je product garandeert.
Er zijn equivalenten in alle merken (een technyl a218 is gelijk aan een nilamid a2 H7 G6 voor polyamiden 6-6 bijvoorbeeld).
Ik zal de contactgegevens aan je doorgeven
Aarzel niet als je informatie nodig hebt, het is een omgeving die ik goed ken en als ik nuttig kan zijn, is het met plezier.