Ik wil een droom waarmaken, die van het restaureren van een VW Cox cabriolet. Voordat ik mijn aankoop doe, wil ik 3D-modellen vinden in alle software en als dat niet lukt, een uitdaging lanceren voor de gemeenschap. Met z'n allen hebben we dit project tot een succes kunnen maken.
Naar mijn mening zijn blauwdrukken best een goed idee.
Ik heb al andere automodellen geprobeerd en het is waar dat het veel helpt, daarna is het waar dat we in jouw geval geen pixelart gaan doen (of mangacar voor gezinnen of dat soort dingen), dus we zullen nog veel werk hebben.
Ik denk dat het verstandigst is om de twee oplossingen te mengen, d.w.z . om een reeds bestaand model op grabcab te nemen, de blauwdrukken van de karman op de projectieplannen in te voegen die goed gaan en de bestaande volgens het te wijzigen.
Het is niet per se zo lonend als alles vanaf nul doen, maar het heeft de verdienste dat het sneller is.
David, neem de blauwdruk als een eenvoudig beeld, niet meer en niet minder.
In solidworks heb je bijvoorbeeld de mogelijkheid om deze afbeeldingen op plannen te zetten om een 2D weergave van je auto te hebben.
In principe heb je twee afbeeldingen op loodrechte vlakken die de twee oriëntaties van je blauwdruk weergeven (in dit geval voor en zij)... Idealiter zou een blauwdruk met een bovenaanzicht en een achteraanzicht ook kunnen helpen.
dus met deze displays helpt het je om de juiste vormen in 3D te tekenen
Naar aanleiding van de challenge pauzeer ik een vraag:
een Karmann Kever Cabriolet is uiteindelijk toch gewoon een Kever Cabriolet?
Ik ben geen expert op het gebied van VW-oldies , maar van wat ik op het net heb gelezen, is Karmann gewoon de bouwer van het model, dus ik zal de neiging hebben om af te leiden dat alle VW-taxi's noodzakelijkerwijs Karmanns zijn, toch?
Het is duidelijk dat ze in 1949 en 1979 zijn gemaakt en de esthetische veranderingen van de modellen lijken hun weerslag te hebben op het hele assortiment.