Gateway zoeken voor CATIA V5 CAD overdracht naar Solidworks en vice versa

Mijn behoefte is om assemblages van een CATIA-model te herstellen om ze in solidworks te bewerken en ze vervolgens opnieuw in het Catia-model in te voegen

momenteel is de enige gateway die ik gebruik Step processing, maar ik krijg alleen onbruikbare afbeeldingen

Zijn er gateways, of ze nu gratis of betaald zijn (maar niet te veel!)

Bedankt

Hallo

Het hele probleem is er, om te werken vanuit bestandsexport in stap of igs in CAD-software, moet je ze opnieuw bewerken (vullen tussen de verschillende skins, of verdikking van oppervlakken) en hetzelfde werk om de onderdelen terug te plaatsen en uiteindelijk in catia te wijzigen. Wetende dat de functies die het onderdeel hebben gemaakt, niet kunnen worden gewijzigd in de software of dat ze niet zijn gemaakt of gewijzigd.

Het is de harde wet van de concurrentie tussen software!!

Daarna is er dat, maar de kosten kunnen een belemmering zijn en ik weet niet of het echt aan je verwachtingen zal voldoen

http://www.lynkoa.com/store/fr/logiciels/convertisseurs/crosscad-plg-catia-v5-3d-to-solidworks.html

De Datakit-converteroplossing lijkt mij relevant.

Een opmerking echter: als uw gesprekspartner verwacht de boom met wijzigingen die u met SW hebt aangebracht te vinden, kan dit een probleem zijn.

Wat het budgettaire aspect betreft: aangezien het Catia-universum over het algemeen een factor 3 bedraagt in termen van tarieven, wordt de prijs van de converter, als deze aan de behoefte voldoet, te verwaarlozen.

2 likes