PDM-zoekopdracht compatibel met solidworks en autocad

Hallo

Ik ben op zoek naar een PDM die compatibel is met Solidworks (die de verbindingen tussen onderdelen, samenstellingen en tekeningen niet verbreekt) en waar ik kan

voeg mijn DWG-bestanden toe om mijn gegevens een beetje te ordenen

Idealiter zou deze software vrij eenvoudig te implementeren zijn, goedkoop (het is voor een klein bedrijf)... enz.. glimlachend, die 's ochtends koffie aanbiedt...

Heeft u ideeën, voorbeelden???

Bij voorbaat dank!

Arno!

Hallo

PDM Enterprise kan overweg met alle soorten bestanden, maar is vrij duur!

Anders is PDMWorks inbegrepen van SolidWorks Pro gratis, maar vrij beperkt: maar het is ook mogelijk om het te gebruiken voor bestanden van andere typen dan SolidWorks! Beheer dus bijvoorbeeld AutoCAD-bestandsversies.

Maar in ons land gebruikten we het vanaf het begin alleen voor SolidWorks-bestanden.

1 like

Als @Lucas EPDM om SolidWorks te beheren (bewaarde links, stuklijsten,...) en elk ander formaat: Word, Excel, dwg...

Voor koffie moet je kijken hoe je het kunt combineren met GateWay en een routine in de ochtend :D.

Voor de inbedrijfstelling kan het snel gaan,... Of niet, het hangt af van het aanpassingsniveau dat u wilt, of uw originele bestanden al schoon zijn,... enz

4 likes

Voor koffie is een goed oud koffiezetapparaat met een timeruitgang voldoende:

http://www.habitatetdecouvertes.com/economies-energie-maison-habitat/19-prise-minuterie-mecanique-mt-20-3281855065315.html

3 likes