Zoek een aanbieder van studiediensten

Hallo

We zijn op zoek naar een dienstverlener die de studie van een dia (spiraal) kan uitvoeren om op te nemen in onze offerte die we aan onze klant zullen presenteren.

Wij zijn ontwerper en fabrikant van transportapparatuur (type transportband, draaitafel enz.), maar een glijbaan is niet in onze dommaine

Ik kijk uit naar een reactie, voor meer informatie

Mevr. Lasmier Claire

tobogan.pdf

Al is het alleen maar om een plan aan je klant te presenteren, geen zorgen voor mij.

Als je een materiaalweerstandsstudie nodig hebt, is dat een andere zaak....

1 like

Het schema moet mogelijk worden geoptimaliseerd ;-)

2 likes

Hallo 

Voormalig fabrikant van speciale machines

Dit forum is, lijkt mij, niet bedoeld om commerciële aanbiedingen te beheren of door te geven 

Als u uw aanbod op slimme service (site van het net) zal ik het zien en beantwoorden.

Vriendelijke groeten 

Larghetto 

Hallo

Leuk als een klein ontwerp:)

Wat gebeurt erop? Verpakte producten of voedsel?

Een dia van deze stijl

die overeenkomt met het schema

@+

5 likes

Hallo, zolang ons niet wordt verteld wat er op passeert, zie ik niet in hoe we de vorm van de stortkoker kunnen definiëren.

Gezien het feit dat er een stap voor stap vooruitgang is, zou ik zeggen dat het aan de onderkant vlak is, maar het is slechts een hypothese :). 

2 likes

Wat is precies de omvang van de gevraagde dienst?
- Eenvoudige modellering voor presentatie;
- Compleet ontwerp (een iets completere specificatie ontbreekt) met het genereren van een planbestand voor fabricage door u of een ander bedrijf;
- Ontwerp en fabricage (zelfde opmerking als hierboven).

- Wat is de tijdlijn?

1 like

Hoi Yves T

Ik heb deze vorm van half shere

aangezien op het diagram de diameter 500 wordt genoteerd

maar meer ook niet

3 likes

@Gt22: Het was geen kritiek op je ontwerp, het was gewoon om te zeggen dat er nog veel informatie ontbreekt.

Laten we wachten op een iets uitgebreidere set specificaties:) 

3 likes