Witam.
Jestem nowy w Solidworks i potrzebuję kogoś, kto pomoże mi w rysowaniu jednego z moich projektów. Pożądana jest ustna dyskusja przez skype.
Z góry dziękuję.
Witam.
Jestem nowy w Solidworks i potrzebuję kogoś, kto pomoże mi w rysowaniu jednego z moich projektów. Pożądana jest ustna dyskusja przez skype.
Z góry dziękuję.
Dostępne wieczorem, jeśli chcesz
Tak, nic mi nie będzie. O której godzinie?
Nadal szukam kogoś, kto omówi skype dla jednego z moich projektów, 3D jest już zrobione, po prostu proszę o pomoc i poradę w sprawie rysunku oraz kilka wskazówek dotyczących szczegółów niektórych części.
nie rozumiem dobrze
nasz przyjaciel @ Bart zgodził się na spotkanie przez Skype, jak sądzę?
Dlaczego nie ujawnić swojego problemu właśnie tutaj?
Nie mogłem pomóc temu panu...
Mam problem z laptopem, trochę skomplikowane...
Ale pewne jest, że postępując zgodnie z samouczkami zawartymi w oprogramowaniu, rysunek nie powinien stanowić problemu.
Reszta jest kwestią logiki. Pozycjonowanie sekcji, detali, widoków itp.
Witam, jak @gt22 zacząć od ujawnienia swojego problemu, możemy już mu się przyjrzeć.
Niech moc będzie z tobą
czy to nadal bleme twojego ostatniego HP?
Widziałem już tutoriale i wszystko, ale pomoc słowna, porady słowne i jednocześnie zobacz, o czym mówię, z udostępnianiem ekranu mojego komputera przez skype oszczędza więcej czasu niż pisanie wszystkiego.
Tutaj czekaj na odpowiedź, obserwuj, czekaj, zrozum ect, zwłaszcza, że dla Ciebie jest to z pewnością coś prostego,
Mój projekt wcale nie jest skomplikowany na wszystkim, co już modeluję w 3D . To tylko czysty rysunek, który daje szczegóły części konstrukcji lub inne proporcje dla stolarza.
Po prostu miej profesjonalne oko do dobrej konfiguracji, po prostu proszę o historię 30-minuty, myślę.
Jeśli chcesz De laide, chcę ci pomóc