Hallo.
Ik ben nieuw bij Solidworks en ik heb iemand nodig die me helpt met het tekenen van een van mijn projecten. Mondelinge bespreking via skype gewenst.
Bij voorbaat dank.
Hallo.
Ik ben nieuw bij Solidworks en ik heb iemand nodig die me helpt met het tekenen van een van mijn projecten. Mondelinge bespreking via skype gewenst.
Bij voorbaat dank.
Beschikbaar in de avond als u dat wenst
Ja, het zou goed komen. Hoe laat ongeveer?
Ik ben nog steeds op zoek naar iemand om skype te bespreken voor een van mijn projecten, de 3D is al klaar, ik vraag alleen om hulp en advies over de tekening en enkele tips voor de details van bepaalde onderdelen.
begrijp het niet goed
onze vriend @ Bart was het eens met de Skype-afspraak denk ik?
Waarom legt u uw probleem hier niet bloot?
Ik kon deze meneer niet helpen....
Ik heb problemen met mijn laptop, een beetje ingewikkeld...
Maar het is zeker dat door het volgen van de tutorials in de software, de tekening geen probleem zou moeten zijn.
De rest is een kwestie van logica. Positionering van secties, details, aanzichten enz...
Hallo, als @gt22 beginnen met het blootleggen van uw probleem, kunnen we er al naar kijken.
Moge de kracht met je zijn
is het nog steeds de bleme van je laatste HP?
Ik heb de tutorials en alles al gezien, maar verbale hulp, mondeling advies en tegelijkertijd zien waar ik het over heb met het delen van het scherm van mijn pc via skype bespaart meer tijd dan alles schrijven.
Wacht hier op een antwoord, kijk, wacht, begrijp ect, vooral omdat het voor jou zeker iets eenvoudigs is,
Mijn project is helemaal niet ingewikkeld op alles wat ik al in 3D aan het modelleren ben . Het is gewoon een schone tekening om details te geven van het deel van de structuur of een andere verhouding voor een meubelmaker.
Heb gewoon het professionele oog voor een goede set-up, ik vraag gewoon om het verhaal van een 30e van een minuut denk ik.
Als je De laide wilt , wil ik je helpen
Hallo, ik ben altijd op zoek naar een persoon om mij snel te helpen bij het afronden van een project, ik was begonnen en bijna klaar met the_ndp die mij enorm heeft geholpen, maar het is erg druk deze tijden.
Het is om me te helpen op skype met mijn krabpaal project. Onderdelen zitten slecht in elkaar en de cotte slecht en ik kan ze helemaal niet verplaatsen. Ik had niet zijn niveau om alle aanpassingen zelf te doen. Ik ben echt een Beginner Beginner. Dus als iemand me snel kan helpen en mijn project in detail en in stem kan bekijken dat ik hem op mijn zorgen richt, zou dat super fijn zijn. Het is het verhaal van een goed half uur, het zijn echt eenvoudige zorgen voor jou die de software onder de knie hebt.
Dank u voor uw hulp.