myCAD User SearchPremium Services voor getuigenissen

Hoi allemaal

Ik ben op zoek naar gebruikers van myCADservices Premium / myCADtools om een getuigenis te schrijven over uw dagelijks gebruik van deze diensten en tools !
Beantwoord een paar vragen over uw gebruik van de tools en benadruk uw expertise op het gebied van deze oplossing!
Een uitwisseling op afstand van ongeveer dertig minuten is voldoende om uw getuigenis te verzamelen

De vragen die aan bod komen zijn de volgende:
Welke tools gebruik je? Voor welke toepassingen? Om op welke problemen te reageren? Voorbeelden van uw gebruik van tools op SOLIDWORKS? Van welke aanvullende diensten maakt u gebruik? (ondersteuning, online training, enz.)

Het resultaat? Hier is het met een voorbeeld van de getuigenis van @flegendre : https://www.visiativ.com/temoignage/armand-moulet-automatise-les-taches-repetitives-sur-solidworks-pour-gagner-en-productivite/

Aan het einde van de dag ontvang je een ILLICADO cadeaubon t.w.v. €50 :slight_smile:
Als je geïnteresseerd bent, voel je vrij om te reageren op dit bericht of stuur me een privébericht!
Bij voorbaat dank! Fijne dag allemaal,
Coralie

5 likes

Het zou met plezier zijn geweest... maar over het algemeen moet ik toegeven dat ik myCADtools nauwelijks gebruik.
Aan de andere kant zorgt de getuigenis van @flegendre ervoor dat je erin wilt duiken. Ik zeg tegen mezelf dat ik er bij de publicatie van andere getuigenissen wat meer over zal nadenken / wat concretere voorbeelden zal vinden :slight_smile:
Dus ik kijk uit naar hen (de getuigenissen)

5 likes

De mycadtools-tools, als je ze eenmaal hebt geproefd (en goed geconfigureerd !!), kun je niet meer zonder.:crazy_face:

4 likes

Ik heb net een paar dingen getest. Elke keer kwam er een enkele zin uit mijn mond " wauw, dat is stijlvol!" 

3 likes

Ik denk dat hetzelfde bedrijf niet twee keer kan getuigen over hetzelfde onderwerp.

Mijn collega grilde me een paar jaar geleden (ook al zie ik het nut van smartbom er niet in, ook al is het een van de basisstenen van het gebruik dat daar wordt gerapporteerd en sinds deze getuigenis hetzelfde is gebleven):

Ja, @coin37coin er zijn enkele zeer interessante automatismen, die het onmogelijk maken om terug te gaan als het eenmaal is aangenomen.

4 likes

De essentie (de " winnende combo" !!):

• Slimme eigenschappen

• Slimme BOM

• PlaatwerkMAnufacturing (als je lasersnijden doet !!)

3 likes

en ik kwam net een pagina met trainingstools tegen.

Opleiding myCADtools (visiativ.com)

We moeten dit alles meer naar voren brengen Visiativ :slight_smile:

5 likes

Voor ons @flegendre:

• Smarproperties uiteraard met auto-nummering van kamers via SQL server.
  • Smartbom om een stuklijst uit te pakken in een Excel-bestand met macro voor het sorteren van productiefi... Exporteer dan naar onze interne beheersoftware
  • Integratie voor de export van dxf in batch omdat sheetmetalManufacturing niet aan onze behoeften voldoet (kies het snijvlak en het papiervlak van de snede)
  • Integratie ook om de batch-pdf's van onze plannen te genereren met de hoeveelheden van de stuklijst die door smartbom is opgehaald, de naam van de klant, de naam van de deal en het nummer van de deal, evenals de naam van de ontwerper en de datum.
6 likes

Ik ben beschikbaar om te praten over de Mycad-tools die ik gebruik

3 likes

Ja, we gaan ze meer onder de aandacht brengen! :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Bedankt @Bob_2000 ik je een bericht heb gestuurd :slight_smile:

1 like