Opnieuw aansluiten van het basisstation na het wisselen van pc

Hallo.

Ik heb net mijn pc veranderd en blijkbaar werkt SolidWorks PDM niet meer! Wanneer ik een weergave probeer in te voeren krijg ik de melding: Is er geen database verbonden met deze weergave?

Wat moet ik doen om deze arme basis weer aan te sluiten?

Bedankt

Hallo

Kijk HIER.

Vriendelijke groeten

Bedankt voor je feedback, maar ik kan het antwoord op mijn probleem niet vinden.

Ik weet al hoe ik weergaven moet maken, mijn probleem is niet om ze te vernietigen en opnieuw te creëren, maar gewoon om de weergaven die ik al had gemaakt te kunnen blijven gebruiken.

Inderdaad, ik zal uiteindelijk aan al mijn gebruikers moeten uitleggen hoe ze de manipulatie moeten uitvoeren...

Olijfboom

Hallo

Ik las dat je net je pc hebt veranderd, maar werkten de weergaven die je al had gemaakt al op deze "nieuwe" pc?

Vriendelijke groeten

Hallo.

Nee, ik heb vrijdag mijn pc veranderd en zodra ik probeerde een weergave in te voeren, kreeg ik deze melding. Het wisselen van pc is iets dat heel vaak gebeurt, en daarom wil ik het probleem begrijpen, want ik zal binnenkort vragen van ongeveer 100 gebruikers moeten beantwoorden.

Hallo

Dus,  naar mijn mening, moet je de weergaven verwijderen en vervolgens opnieuw maken met behulp van de EPDM-weergaveconfiguratiewizard (deze maakt niet alleen een snelkoppeling naar de kluis, maar moet waarschijnlijk ook ingrijpen in het register en andere plaatsen in Windows).

Vriendelijke groeten

Absoluut, dit is ook mijn conclusie.

Dat gezegd hebbende, denk ik dat dit een fout is van de SolidWorks PDM-tool. Dit komt omdat het lang kan duren om de weergaven opnieuw te maken, vooral als er lokale bibliotheekupdates zijn. Alsof dat alles was wat we hoefden te doen...

Hoe dan ook, bedankt voor je hulp, je kunt het ticket sluiten.

Het is niet aan mij om het ticket te sluiten (wat ik niet kan doen omdat ik slechts lid ben van het forum), maar het is aan jou om het antwoord te valideren dat je het meest heeft geholpen...

Vriendelijke groeten