Wederopbouw

Hoi allemaal

We zijn 2 om de nieuwste versie van Solidworks (2016) in mijn bedrijf te gebruiken, we hebben alle opties doorgenomen om dezelfde configuratie te hebben, dus dezelfde opties aangevinkt en uitgeschakeld.

Het blijkt dat wanneer ik een vrij grote assemblage gebruik en ik componenten verberg of laat zien, mijn versie me het betreffende onderdeel meteen verbergt of laat zien, zonder dat ik op de knop "opnieuw bouwen" hoef te klikken, terwijl het bij mijn collega niet direct wordt gedaan maar hij moet op deze knop drukken.

Heeft u een verklaring voor dit probleem?

Bij voorbaat dank!

Hallo

Gebruik je dezelfde SP? (inchecken ?/Over SolidWorks)

Kanttekening, in plaats van de opties één voor één te vergelijken, gebruikt u de wizard Kopieerinstellingen (Start/Alle programma's/SolidWorks20xx/SolidWorks Tools/Wizard Kopieerinstellingen). Het zal betrouwbaarder en minder arbeidsintensief zijn.

11 likes

+10 en geen enkele dissonante stem? Zijn we geëvolueerd naar een totalitair regime? :-)

Om het weer op de rails te krijgen, staan we onszelf toe om in geautoriseerde kringen te denken, dat we een nieuwe versie van SW alleen installeren vanaf SP3 of idealiter SP4 (rond september in het algemeen). Dat was tot 2014. Omdat 2015 een fiascojaar was , kostte het zelfs de SP5 om de bugs op te lossen! De keuze is aan jou!

:-)

Inderdaad, ik wacht op in ieder geval de SP2 om de nieuwe vintage te installeren.

Daarna, als iedereen wacht tot de SP5 hem installeert, is het moeilijk om de bugs te melden.

Persoonlijk, en dit is slechts mijn mening, vind ik dat er veel bugs in SW zitten en ik heb altijd gehoopt dat het elk jaar beter en beter zou worden, maar dat is niet het geval.

Ik zou liever minder verbeteringen hebben, maar een stabielere tool.

2 likes

Ben het met je eens Freeman, er is een noodzaak voor gebruikers om het gips van de nieuwe versies af te vegen.

Gezien de kosten van een licentie en het onderhoud ervan, weet ik niet zeker of het gerechtvaardigd is dat een meerderheid van de gebruikers de rol van tester speelt: we komen naar deze software voor productiviteit en betrouwbaarheid, niet om ons werkinstrument elk jaar te ontwikkelen.

Bedankt voor je reactie op het Freeman-debat. :-)

In feite zijn degenen die de pleisters afvegen de nieuwe klanten die gedwongen worden de nieuwste versie te kopen.

1 like

Hallo, we gebruiken dezelfde SP, trouwens, ik had het probleem afgelopen vrijdag toen het mij nooit overkwam... Ik denk dat het kan komen doordat er veel onderdelen/samenstellingen/plannen open staan, want als je maar aan één bestand werkt, doet het het niet, tenzij het erg zwaar is.

Wordt vervolgd...