Hallo
Ik heb een aantal assemblages met verschillende configuraties waarop het opnieuw opbouwen van alle configuraties niet werkt!
Is er een parameter die deze functie had kunnen veranderen?
Hallo;
Hypothesen kunnen zijn:
- Geconfigureerde componenten zijn alleen-lezen.
- De geconfigureerde componenten zijn afkomstig van een oudere versie van solidworks.
- … onopgeloste externe verwijzingen (of vergelijkingen) hebben.
… - de onderste sjabloon is niet geopend in de modus " Opgelost ".
Wat gebeurt er als je een " CTRL+Shift+Q " doet in je Assembly?
Controleer ook uw Systeemopties (Solidworks):
→ Prestaties / Montage Laden...
Vriendelijke groeten.
Hallo
Dank je wel Maclane...
Met veel vertraging doen de voorgestelde oplossingen niet veel meer !!
Ik controleerde of er delen alleen-lezen waren, converteerde de bestanden op mijn SW-versie (sommige dateren van SW 2001 naar de basis !!), testte de instellingen ...
Ik ga verder met de herbouwconfiguratie voor configuratie ... iets langer, maar het werkt tenminste
Hallo, je hebt nog steeds de hotline-oplossing door een ticket te openen.
Hallo;
Om zo min mogelijk tijd te besparen:
Vriendelijke groeten.
Dat is precies wat niet altijd werkt
Anders kleine macro die alle configuraties activeert en opnieuw opbouwt (wees voorzichtig, dit kan erg lang zijn voor sommige families van onderdelen en verhoogt het gewicht van het onderdeel)
Alle configs.swp inschakelen (36 KB)
Hallo
Gebruik anders in de schermafbeelding van @Maclane de optie "Opnieuw opbouwen op opslagmerk" (op de 2022, "Build toevoegen op opslagmerk"). Hierdoor kan elk record alle configuraties opnieuw opbouwen.
Aan de andere kant is het vrij lang, afhankelijk van de modellen en het aantal configuraties.
Op alleen-lezen bestanden lijkt het mij dat er niets gebeurt.
Ik zie geen specifieke parameter die de reconstructie zou blokkeren na bestanden uit 2001, het is al leuk dat ze openen