Hallo
Ik ben een stagestudent en ik loop tegen een probleem aan.
Ik weet niet zeker hoe ik het oppervlak van een object volledig kan reconstrueren uit een gaas!
Kun je me iets vertellen over de verschillende stappen?
Bedankt!
Hallo
Ik ben een stagestudent en ik loop tegen een probleem aan.
Ik weet niet zeker hoe ik het oppervlak van een object volledig kan reconstrueren uit een gaas!
Kun je me iets vertellen over de verschillende stappen?
Bedankt!
Hallo
Als ik het goed begrepen heb, heb je een stuk gekregen om in het oppervlak te tekenen en heb je alleen een stl-bestand of iets anders?
Er is meer informatie nodig
Welke gegevens heb je?
Een screenshot alstublieft
@+
Hallo
Ik weet niet al te veel over meshing, maar hier is het gedeelte over hen in de Solidworks-help.
Ja, ik heb een STL-bestand en ik moet het oppervlak opnieuw opbouwen!
Ik weet ook niet waar de curve-assistent voor is!
Ja, ik heb een STL-bestand en ik moet het oppervlak opnieuw opbouwen!
Ik weet ook niet waar de curve-assistent voor is!
Ik heb geen probleem met importeren!
In feite heb ik de oppervlakte-assistent gebruikt om de oppervlakken te extraheren (handmatig, door revolutieherkenning enz.), het probleem is dat ik ze niet allemaal op deze manier kan extraheren. Zodra ik de wizard verlaat, moet ik dan vlakken maken voor de niet-geëxtraheerde oppervlakken en de schets invoeren en vervolgens hulpmiddelen gebruiken zoals "gevuld oppervlak"?
Met de curve-assistent kunt u het snijpunt van oppervlakken extraheren?
Wat is het doel van de manipulatie?
Bij het importeren kies je voor volume of surface.
Welke oppervlakken zijn verkeerd?
Wanneer u importeert in surface, en met een importdiagnose, na reparatie, bouwt sw een volume opnieuw op....
Dus als je meer info kunt geven over het PB.
Aan de andere kant kan ik de oppervlakte-assistent van jouw kant niet activeren...
Hallo
Ik moet het oppervlak van dit gaas opnieuw opbouwen om daarna een tekening te maken!
Ik zie niet echt wanneer je kiest bij het importeren van gezocht of oppervlak. Ik doe "bestand", "open", "mesh-bestand" en ik vind mijn bestand! Het spijt me, ik ben echt nieuw, dus dit moet je eenvoudig lijken.
Als ik de oppervlaktetovenaar gebruik, kan ik het plan niet maken dat de gaten bevat, als ik dat doe, vult het de gaten die ik voel!
Wanneer ik met de rechtermuisknop op het mesh-pictogram klik, wordt de oppervlaktetovenaar aangeboden!
Ik geef aan dat ik een proefversie van Solidworks premium heb, dus misschien zitten niet alle opties erin!
Als het onderdeel dat opnieuw moet worden ontworpen dit is (zie foto's)
Je zult het sneller in volume moeten hertekenen.
Als het onderdeel dat opnieuw moet worden ontworpen dit is (zie foto's)
Je zult het sneller in volume moeten hertekenen.
Het probleem is dat ik niet weet hoe ik in volume moet herbouwen!
Je bedoelt, met behulp van naaf / extrusie, afschuining?
Voor uw eerste bestand, de flens: de eenvoudigste, omdat sw ermee instemt om de stl direct te openen.
- U kiest dus het type bestand dat u wilt openen: stl
- in de opties: je hebt volume / oppervlak / grafische body
Hierdoor kunt u sneller gaan dan beginnen bij het gaas en het naaien van de oppervlakken.
Even voor de goede orde, het staat ook in de links die door PL worden verstrekt.
En zoals Bart al aangaf: het snelste voor de flens zou misschien wel zijn om deze direct netjes in 3d te hertekenen. Maar misschien is het om het onder de knie te krijgen...
Aan de andere kant moet je voor het tweede bestand door het mesh-bestand gaan. Maar aangezien ik niet veel weet over schoonmaken voor extractie, moet je het aan de experts vragen... Misschien je stagebegeleider?!