Hallo
Ik ben een stagestudent en ik loop tegen een probleem aan.
Ik weet niet zeker hoe ik het oppervlak van een object volledig kan reconstrueren uit een gaas!
Kun je me iets vertellen over de verschillende stappen?
Bedankt!
Hallo
Ik ben een stagestudent en ik loop tegen een probleem aan.
Ik weet niet zeker hoe ik het oppervlak van een object volledig kan reconstrueren uit een gaas!
Kun je me iets vertellen over de verschillende stappen?
Bedankt!
Hallo
Als ik het goed begrepen heb, heb je een stuk gekregen om in het oppervlak te tekenen en heb je alleen een stl-bestand of iets anders?
Er is meer informatie nodig
Welke gegevens heb je?
Een screenshot alstublieft
@+
Hallo
Ik weet niet al te veel over meshing, maar hier is het gedeelte over hen in de Solidworks-help.
Ja, ik heb een STL-bestand en ik moet het oppervlak opnieuw opbouwen!
Ik weet ook niet waar de curve-assistent voor is!
Ja, ik heb een STL-bestand en ik moet het oppervlak opnieuw opbouwen!
Ik weet ook niet waar de curve-assistent voor is!
Ik heb geen probleem met importeren!
In feite heb ik de oppervlakte-assistent gebruikt om de oppervlakken te extraheren (handmatig, door revolutieherkenning enz.), het probleem is dat ik ze niet allemaal op deze manier kan extraheren. Zodra ik de wizard verlaat, moet ik dan vlakken maken voor de niet-geëxtraheerde oppervlakken en de schets invoeren en vervolgens hulpmiddelen gebruiken zoals "gevuld oppervlak"?
Met de curve-assistent kunt u het snijpunt van oppervlakken extraheren?
Wat is het doel van de manipulatie?
Bij het importeren kies je voor volume of surface.
Welke oppervlakken zijn verkeerd?
Wanneer u importeert in surface, en met een importdiagnose, na reparatie, bouwt sw een volume opnieuw op....
Dus als je meer info kunt geven over het PB.
Aan de andere kant kan ik de oppervlakte-assistent van jouw kant niet activeren...
Hallo
Ik moet het oppervlak van dit gaas opnieuw opbouwen om daarna een tekening te maken!