Odbudowywanie powierzchni za pomocą SolidWorks Premium?

Witam

Jestem studentem odbywającym praktyki i mam problem.

Nie jestem pewien, jak całkowicie zrekonstruować powierzchnię obiektu z siatki!

Czy mógłbyś opowiedzieć mi o różnych krokach?

Dziękuję!

Witam

Jeśli dobrze zrozumiałem, dostałeś kawałek do narysowania na powierzchni i masz tylko plik stl czy inny?

2 polubienia

Potrzeba więcej informacji

Jakie dane posiadasz

proszę o zrzut ekranu

@+

2 polubienia

Witam

Nie wiem zbyt wiele o tworzeniu siatki, ale oto sekcja na ich temat w pomocy Solidworks.

http://help.solidworks.com/2010/French/SolidWorks/scanto3d/LegacyHelp/ScanTo3D/topics/HIDD_SURFWIZ_AUTOSURFACE.htm?id=8c005febc5bd410cacdad13d9aa5ec2e#Pg0

Witam Poniżej znajduje się temat pomocy Solidworks dotyczący importowania powierzchni siatki, myślę, że jest to dość oczywiste http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/HIDD_OPTIONS_IMPORT_VRML.htm
Lub tutaj jest samouczek: Uwaga: musisz aktywować dodatek "Skanowanie do 3D" http://grabcad.com/questions/tutorial-how-to-edit-stl-file-imported-into-solidworks
Włącz opcję Skanuj do 3D w menu narzędzi > dodatkami, więcej informacji: http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/SWHelp_List.html?id=73bf37823fa84186bd068240d49840f9

Tak, mam plik STL i muszę odbudować powierzchnię! 

Nie wiem też, do czego służy asystent krzywej!

couvercle_2.stl

Tak, mam plik STL i muszę odbudować powierzchnię! 

Nie wiem też, do czego służy asystent krzywej!

couvercle_2.stl
Myślę, że moje 3 odpowiedzi odpowiadają na problem

Nie mam problemu z importem!

W rzeczywistości użyłem asystenta powierzchni do wyodrębnienia powierzchni (ręcznie, przez rozpoznawanie obrotów itp.), Problem polega na tym, że nie mogę ich wszystkich wyodrębnić w ten sposób. Czy po wyjściu z kreatora muszę utworzyć płaszczyzny dla niewyodrębnionych powierzchni i wprowadzić szkic, a następnie użyć narzędzi takich jak "wypełniona powierzchnia"?