Solide klantherstel

Bij het ophalen van de stap van een client, vertelt SD me een probleem aan de ene kant van de ene ci.la kant kruist  wat de beste oplossing is om het te repareren.

Bij voorbaat dank

Heeft u een diagnose gesteld op uw volume?

Normaal gesproken biedt SW na het importeren een volumediagnose en om eventuele geometriefouten te herstellen.

Anders krijgt u toegang tot deze functie door met de rechtermuisknop op uw in de boom geïmporteerde hoofdtekst te klikken.

3 likes

Ja, de import diagnose geeft me 3 defecte gezichten.een klik met de rechtermuisknop stelt me in staat om 2 te repareren, maar niet de 3

1 like

Heb je "repareer gezichten", "repareer discontinuïteiten" of "repareer alles" gebruikt?

Als het mij overkomt, doe ik meerdere pogingen achter elkaar om alles te repareren en dan de andere opties achter elkaar, maar het werkt niet altijd.

Als je nog steeds een probleem hebt, probeer dan een foto van het probleem te plaatsen.

De oppervlakte-experts kunnen u beter vertellen hoe u kunt repareren

2 likes

OK bedankt

kleine foto van mijn probleem

Bij voorbaat dank

injecteur.xlsx
1 like

Ik denk dat het probleem komt van de dubbele gaten

Probeer ook discontinuïteiten te herstellen door de dimensietolerantieparameters te wijzigen

Alle blauwe lijnen geven een niet-continuïteit van het gezicht aan

Pogingen om het gezicht te onderdrukken en na te bootsen

Zie onder andere deze tutorial

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/la-fonction-permettant-de-supprimer-la-face-dans-solidworks

@+ ;-)

2 likes

Hallo

het komt inderdaad waarschijnlijk van de verzonken gaten die te dicht bij elkaar liggen, zou je de mogelijkheid hebben om 0,05 mm (of zelfs minder) oppervlak toe te voegen tussen de Ø van gaten?

2 likes

Hallo

Dit zijn nuldiktes. Verklein de diameter met 0,001 om het probleem op te lossen of beter een opening te creëren want je hoort geschreeuw als je dit gaat geven om te bewerken...!

ouverture.jpg
1 like

@ ste, het is goed om me in een beter antwoord te zetten

maar ik had ook graag willen weten hoe je je probleem hebt opgelost

Bedankt voor precisie indien mogelijk

@+ ;-)

Sorry probleem niet opgelost ondanks je uitstekende tutorials

Plaats je stap

2 likes

Sorry, maar het is niet mogelijk

Bedankt voor je hulp

1 like

Je gezicht, kun je het onderdrukken of niet?

Ja dat kan ik, aan de andere kant, door mijn bestand om te zetten in IGS en terug te gaan naar SD, geen probleem meer

1 like

ok Probeer de volgende keer je bestanden indien mogelijk in parasolid te hebben

Dit is de kern van Solidworks

Fijne dag @+ ;-)

1 like

Hallo

Anders de gaten vullen, stap voor stap opnemen, de gaten openen en opnieuw doen.

Moge de kracht met je zijn.

1 like

Dank u allen

1 like