Tekening ophalen na het wijzigen van de naam van de bijbehorende assemblage

Hoi allemaal.

Ik heb een klein probleempje dat een tekening.

Ik moest de naam van de bovenliggende assembly veranderen, dus heb ik ook de naam van de .sldrw gewijzigd.

Maar als ik de kaart open, heb ik de uitzichten niet meer en kan ik ze niet meer terugkrijgen.

Is er een oplossing.

Bij voorbaat dank.

Goedenacht.

Ja, klik gewoon op openen, selecteer uw tekening en klik op "referenties"

Kies vervolgens de componenten die deel uitmaken van deze tekening.

Als de links naar de assemblage ook zijn verbroken, doe dan hetzelfde door de assemblage te selecteren en klik op referentie om de onderdelen in de assemblage te kiezen.

Uiteindelijk goed gered!

4 likes

Als u een SW2013 max-versie gebruikt

1. Sluit de SLDDRW
  2. druk op "Openen"
  3. Wijs de SLDDRW aan en klik de knop "Verwijzing" in het dialoogvenster
  4. U kunt aangeven waar uw assemblage zich bevindt door op de naam te dubbelklikken
  5. Als het klaar is, klikt u op "OK" en vervolgens op "Openen" 

vanaf 2014 is daar een knop voor in Bestand/Referentie of iets dergelijks.

4 likes

Hallo

De uitzichten moeten een groot kruis in een rechthoek hebben!

Klik met de rechtermuisknop op de weergave, open deze en ga op zoek naar de nieuwe locatie.

Voeg een nieuwe weergave van de betreffende assemblage in. Klik vervolgens met de rechtermuisknop op alle grijze weergaven en laat het zien, en normaal gesproken komt alles terug.

3 likes

Als u in de toekomst de naam van een E-onderdeel, assemblage of plan moet wijzigen, gebruik dan de "Take-Home Composition"

1 like

Nikel: Dank je wel Bart.

Dank u ook voor uw aanvullende informatie Benoit.

Goedenavond.

2 likes

Hallo

Alles is gezegd en goed gezegd.

Hier is een video (vrij oud), maar waarin de verschillende manieren worden uitgelegd om componenten te dupliceren met hun respectievelijke tekeningen.

https://www.youtube.com/watch?v=s9gDFxgbLbM

Vriendelijke groeten

3 likes

Graag gedaan;)

Ik kijk er naar uit!

1 like

Ook jij bent van harte welkom.

Ja @jmsavoyat, het is nog steeds aangenamer een echt antwoord dan een vage internetlink die in bulk wordt gegooid;)