PDM-gegevenskaartwaarden ophalen van Driveworks Live

Hallo

Ik heb een probleem met de functie PDMGetFileDataCardValues in Driveworks Live, deze retourneert een fout, ook al werkt deze prima van de Driveworks-beheerder.

Is iemand ooit dit probleem tegengekomen? Of zelfs het probleem heeft opgelost ?

Ik voeg een afbeelding toe van het verschil in werking tussen de Live- en Administrator-interfaces.

Bedankt

Vriendelijke groeten.

pdmgetfiledatacardvalues.png

Hallo Johan!

Heb je de volledige foutmelding? (U kunt de kolom indien nodig vergroten).

Anders is het eerste wat u moet doen controleren of de PDM-plug-inopties correct zijn op de DriveWorks Live-machine (u kunt vergelijken tussen uw Administrator-machine en de Live-machine).

https://docs.driveworkspro.com/Topic/AutomaticallyInstalledPluginsSolidWorksEnterprisePDMPluginSettings

Hallo Thomas,

Bijgevoegd is een afbeelding met de volledige foutmelding.

Ik heb de PDM-plug-inopties gecontroleerd en ze zijn identiek aan de beheerdersmachine. Aan de andere kant vergat ik te vermelden dat ik Live gebruik vanuit een browser.

erreur_dw_live.png

Johan, ik heb het net geprobeerd en ik kan bevestigen dat de PDMGetFileDataCardValues-functie  werkt in een webbrowser op mijn machine.

Ik stel voor om uw dealer te vragen om ;) te kijken

Bedankt voor de info:)

Ik zal het onze dealer vragen.

Nou, ik heb het probleem eindelijk een beetje bij toeval opgelost:)

Ik opende gewoon een verkenner naar de PDM-kluis op onze Live-machine en sindsdien werkt het.