Hallo
Ik heb een probleem met de functie PDMGetFileDataCardValues in Driveworks Live, deze retourneert een fout, ook al werkt deze prima van de Driveworks-beheerder.
Is iemand ooit dit probleem tegengekomen? Of zelfs het probleem heeft opgelost ?
Ik voeg een afbeelding toe van het verschil in werking tussen de Live- en Administrator-interfaces.
Bedankt
Vriendelijke groeten.
pdmgetfiledatacardvalues.png
Hallo Johan!
Heb je de volledige foutmelding? (U kunt de kolom indien nodig vergroten).
Anders is het eerste wat u moet doen controleren of de PDM-plug-inopties correct zijn op de DriveWorks Live-machine (u kunt vergelijken tussen uw Administrator-machine en de Live-machine).
https://docs.driveworkspro.com/Topic/AutomaticallyInstalledPluginsSolidWorksEnterprisePDMPluginSettings
Hallo Thomas,
Bijgevoegd is een afbeelding met de volledige foutmelding.
Ik heb de PDM-plug-inopties gecontroleerd en ze zijn identiek aan de beheerdersmachine. Aan de andere kant vergat ik te vermelden dat ik Live gebruik vanuit een browser.
erreur_dw_live.png
Johan, ik heb het net geprobeerd en ik kan bevestigen dat de PDMGetFileDataCardValues-functie werkt in een webbrowser op mijn machine.
Ik stel voor om uw dealer te vragen om ;) te kijken
Bedankt voor de info:)
Ik zal het onze dealer vragen.
Nou, ik heb het probleem eindelijk een beetje bij toeval opgelost:)
Ik opende gewoon een verkenner naar de PDM-kluis op onze Live-machine en sindsdien werkt het.