Dank u voor dit document. Ja, ik wist dat je missen in de nomenclatuur kunt weergeven. Wat ik heb uitgelegd is een beetje anders: als je een detailtekening maakt van een van de lichamen die op een enkele pagina zijn gelast, dan kun je de massa van het lichaam alleen niet automatisch ophalen. SW haalt de parameter voor lichaamsgewicht niet op. De tijdelijke oplossing is om een notitie te maken die u aan de hoofdtekst toevoegt en u kunt de massa-informatie ophalen. Of, en dit is wat we doen, ik verberg de massalijn van de cartridges van de gedetailleerde lichamen en ik voeg de massalijn toe aan de lijst van gelaste lichamen op mijn eerste pagina van het plan.
OK. Dat ga ik nader bekijken. Maar we beschrijven de lichamen op aparte pagina's. In uw geval begrijp ik dat u de carrosserieën detailleert op uw overzichtspagina waarin de lijst met gelaste onderdelen staat. In ieder geval, bedankt voor het delen.
Anders, als u mycadtools heeft, voert de applicatie CuttingOptimisation de uitsplitsing van de doorvoersnelheid per stuk uit, naast de instelling en de berekening van de behoefte