Hallo
In een tekening kreeg ik een schets van een 3D, wat niets meer is dan de middellijn van een gevormde buis.
Ik zou graag willen dat deze schets in gemengde streken en in blauw verschijnt.
Hoe nu verder?
Bedankt
Hallo
In een tekening kreeg ik een schets van een 3D, wat niets meer is dan de middellijn van een gevormde buis.
Ik zou graag willen dat deze schets in gemengde streken en in blauw verschijnt.
Hoe nu verder?
Bedankt
Hallo
Selecteer gewoon de schets en bovenaan staat een pictogram met een penseel en een kleine regenboog; Je klikt erop en selecteert je blauwe kleur de beurt en gespeeld en daarnaast verander je de slagen.
Sorry, maar ik zie zoiets niet.
Wanneer ik de samengestelde curve selecteer die ik op mijn tekening heb weergegeven, worden de opties voor het wijzigen van de schetsstijl grijs weergegeven.
In werkelijkheid heb ik de indruk dat de "couleurs_et_styles_de_trait" niet toegankelijk zijn als het gaat om het handelen op samengestelde curves... Het werkt echter heel goed op schetsen.
Ah, ik begreep waarom het niet voor jou werkt. In feite hoef je je schets niet weer te geven, maar maak je de as met het 6e pictogram linksonder in mijn printschermen en daar kun je je as hebben zoals je wilt.
Goedenavond
Als uw probleem zich alleen voordoet bij samengestelde curven, probeer dan de spline als volgt aan te passen
==> Gereedschap ==> Splines ==> passen spiebanen aan.
Vreemd genoeg spreekt SW van Splines, zelfs in het geval van samengestelde curven die meestal bestaan uit een boog en een rechte lijn. Het is gewoon een kwestie van woordenschat.
Vertel ons of deze oplossing uw PB al dan niet oplost.
Vriendelijke groeten
Hallo
Nee, ook dat werkt niet. Ik kan niet eens de betreffende curve op mijn tekening selecteren wanneer deze functie is geselecteerd.
Vriendelijke groeten
Bij mij werkt het echter heel goed met schetsen. Zie PJ onder Solidworks 2016. Ik heb gewoon op de schetsstreek geklikt en de wijzigingen toegepast via de lijnopmaaktool.
Op eenvoudige vormen is het ok ...
Ik moet vaker ingewikkelde paden maken. Hier is een "extreem" voorbeeld bijgevoegd. Ik heb de composietcurve in de tekening naar voren gebracht. Het idee zou zijn om het zichtbaar te maken wanneer het wordt afgedrukt in gemengde lijnen en in een andere kleur.
Meestal zijn de paden eenvoudiger met rechte en gebogen 3D-lijnen om een gevormde buis te maken (het doel is om gepantserde weerstand te maken, zoals je op deze site kunt zien: https://www.ui-therm.com/resistances-blindees/
Dsl, ik kan niet openen omdat gemaakt met een versie hoger dan 2016.
Inderdaad, het is de 2020-versie...
Kunt u een RWZI voor mij maken en zal ik zien wat ik kan doen?