Ik probeer de mapnaam (clientbestand) op te halen en vervolgens de submapnaam (zakelijke map) om ze automatisch weer te geven in mijn titelblok.
Met de eigenschap "mapnaam" kan ik het pad van de map weergeven en niet de naam, ik had een tutorial gezien om alleen het gezochte deel in dit pad te selecteren, maar ik kan het niet meer in handen krijgen.
Ik wil graag weergeven in mijn KLANTENblok .......... CASE ............, beide afkomstig uit de Windows-mappen.
Maar ik zou de mapnaam moeten ophalen en niet de bestandsnaam.
Het lukt me om een macro te maken, maar alleen voor een enkel bestand, ik zou de naam van de map moeten kunnen achterhalen, maar met een link naar het stuk.
Ik denk dat ik iets heb gevonden, maar ik zou hulp nodig hebben bij het toepassen ervan, ik ben erin geslaagd om de code te kopiëren en in een macro te plakken, ik start de macro maar er gebeurt niets.
Azrod, ik geef toe dat ik niets begrijp, ik heb je code gekopieerd en vervolgens in een nieuwe macro geplakt (een "n" ontbreekt in de applicatie. SldWorks, maar er gebeurt niets, in het lokale variabelen venster dat ik krijg: zie screenshot.