Herstel van elektrische projecten in Solidworks

Hoi allemaal 

Ik neem de vrijheid om een bericht te maken omdat ik een groot probleem heb, ik heb verschillende schema's gemaakt in Solidworks Electrical en ik wilde alles heroverwegen voor de nieuwe die ik moet maken, dus ik heb de volgende manipulaties uitgevoerd:

- Ik wilde de locatie van de "Map met projecten" wijzigen om te zeggen dat ik het hele ding op een schijf moet opslaan voor het geval dat...

- En een paar dagen later, toen ik een van mijn reeds aangemaakte projecten wilde openen, vertelde de projectmanager me dat hij de bestanden niet meer kon vinden ...

- In paniek zocht ik rechts en links waar ik deze bestanden kon vinden, in eerste instantie zonder succes, dus ik (Second Error) verwijderde alles wat in mijn projectmanager stond... Aangezien hij de bestanden niet meer voor mij kon vinden, was het nutteloos...

- Ik begreep en zag toen waar deze projecten zijn opgeslagen, dus heb ik in de instellingen de oorspronkelijke locatie van de "Map met de projecten" teruggezet, alleen verschijnen ze niet meer in mijn projectmanager...

- Ik heb geprobeerd een nieuwe te maken (die een nieuwe map maakt op de opslaglocatie met een nieuwe ID), en heb geprobeerd de items van een ander project in dit project te kopiëren en te plakken, maar het werkt niet.

Hebben jullie een oplossing voor mijn probleem? Omdat er inderdaad nogal wat uren op deze elektrische schema's staan, zelfs als ik ze in PDF-formaat heb (helaas geen TEW), zal ik er lang over doen om ze over te typen...

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groeten 

Florian

Hallo 

Ik weet het niet SOLIDWORKS ELECTRICAL maar misschien heb je ook een automatische back-up in C== >temp

1 like

Hallo 

Deze map is direct naar de root van de C:/? Ik kan het niet vinden...

Hallo

Ja, het zou aan de wortel moeten zijn, zie pj.

sauvegarde.jpg
2 likes

Ik heb het niet...

Ik heb zelfs geprobeerd om te herstellen naar een eerdere datum, maar blijkbaar was deze functie niet actief op mijn pc, geen back-up ...

De enige oplossing die ik nog zie;   Dit is als u op het netwerk hebt gewerkt, kunt u met de IT-afdeling zien dat zij zoeken naar de bestanden in de map(pen) vóór de verwijderingsdatum.