Hallo
Denkt u dat het mogelijk is om het aantal gearchiveerde tekeningen per dag op de pdm terug te vinden? hetzij via een SQL-query of via een zoekkaart?
Hallo
Denkt u dat het mogelijk is om het aantal gearchiveerde tekeningen per dag op de pdm terug te vinden? hetzij via een SQL-query of via een zoekkaart?
Hallo
Dit zou mogelijk moeten zijn door te zoeken op de bestandsextensie (.slddrw) en op versies die alleen op de datum van vandaag zijn gemaakt ("tabblad Versiegegevens" in de zoekfunctie).
Vriendelijke groeten
D.Roger gaf waarschijnlijk het eenvoudigste antwoord.
Aan de andere kant zal het archivering en creaties combineren, en aangezien een bestand vaak kan worden gearchiveerd, is het niet per se erg relevant als indicator. Je weet alleen dat er vandaag X tekeningen zijn gearchiveerd.
Ook niet erg praktisch als je dit elke dag moet doen, aangezien je a priori elke keer de 2 data moet invullen.
Ja inderdaad, maar we zitten in het project om te weten hoeveel aanpassingen en creaties we per dag maken,
Aangezien we aangepaste zoekkaarten in ons bedrijf hebben, kon ik er niet in slagen om alleen de status van een versiegegevensbestand in de zoekfunctie te selecteren, ik kan het niet vinden
Hallo @Haderack
Als je de MyPDMTools-tools hebt, kijk dan misschien met "PDMReport"
of, met "DataRecovery" door te filteren op de variabelen die overeenkomen met de datum van wijziging of creatie.
Bewerken:
Nadat je erover hebt nagedacht, als je het alleen met de basis EPDM-tools moet doen.
U kunt een speciale zoekkaart maken met "kolommen" die de variabelen bevatten die u moet sorteren (status, wijzigingsdatum, datum van verrijking....), zodra deze klaar is, start u een zoekopdracht op de hele (of een deel) van de kist en exporteert u het resultaat in "Excel", Van daaruit kunt u de gegevens veel gemakkelijker analyseren.
Hallo, dus ik heb de MyPDMTools-tool niet, maar ik zal proberen daarvoor contact op te nemen met Visiativ en proberen een zoekkaart te maken.
Bedankt allemaal, ik sluit het onderwerp af