Of u klikt in uw eigenschappenmenu op de diktedimensie (deze verschijnt als u eerst op de functie klikt)
Of je noemt het in het veld "epaisseur@Tôlerie 1" als je functie Plaatwerk 1 heet (wat meestal het geval is) of met de naam van de functie die prima is. Als u bijvoorbeeld wilt dat het Plaatdikte 3 aangeeft voor een dikte van 3, zet u Plaatdikte "epaisseur@Tôlerie 1"
Anders, als je de smartproperties hebt, heb je de eigenschap waarnaar wordt verwezen "Plaatwerkdikte"
Anders werkt de oplossing van coin37coin heel goed, ik heb het lang gebruikt voordat ik het verving door die van smartproperties.
Aan de andere kant, als je de pech hebt een onderdeel met plaatwerk2 te hebben, moet je het hernoemen naar plaatwerk1 zodat het de dikte markeert
EDIT: Wees voorzichtig met de 1e versie deze coin37coin die heel goed werkt voor plaatwerkonderdelen gemaakt sinds SW2013 of 14 weet ik niet meer, maar niet eerder.
Ze zijn herkenbaar omdat de plaatwerkfunctie 1 of 2 is opgenomen in een plaatwerkmap en niet degene die voor deze versie is gemaakt en daarom werkt de eigenschap Epaisseur@Tôlerie alleen met deze map.
Anders gebruik je de variabele "Dikte" die wordt aangemaakt zodra een onderdeel plaatwerk is (die ook toegang geeft tot de optie "Link naar dikte" in extrusies!).
U maakt een eigenschap "Dikte" aan met de waarde "Dikte".
In je tekening maak je een notitie die deze variabele ophaalt. (die je in je cartridges kunt doen)
Geen zorgen coin37coin, ik weet niet precies wat het probleem is, maar sinds 2014 waren we in 2012 eerder, we hadden een probleem om de dikte te herstellen met een van je 2 manieren, ik weet niet welke niet meer werkte op het nieuwe onderdeel (met een rugleuning).
Anders werkt de oplossing van Benoit.LF goed, het leek me dat het in sommige gevallen een probleem was, maar hoeveel ik het ook probeerde, ik kan niet vinden welke, de bug kan worden gecorrigeerd of ik kan het niet meer identificeren
Edit: Ik vond dankzij de axemble-ondersteuning de eigenschap dat het zelfs heel goed werkte, het is alleen dat ik het niet kon aaneengeschakeld met de buigradius (solidworks-bug onmogelijk om de dikte-eigenschap onder sw2014 samen te voegen)