Haal de coördinaten van een punt in een kamer rechtstreeks op uit een familietafel

Hallo

Op een onderdeel moet ik de coördinaten (X,Y,Z) van verschillende punten ophalen ten opzichte van een specifiek coördinatensysteem (anders dan het standaard systeem van het onderdeel). Ik zou graag in staat zijn om deze informatie op te halen in een familietabel om het op mijn plan te laten verschijnen  terwijl ik de link met het 3D-stuk behoud. 

Mijn stuk is verkrijgbaar in verschillende maten in de vorm van configuraties. Voor elke maat heb ik de coördinaten van de verschillende punten nodig, samengevat in een familietabel die op mijn plan staat. 

Ik heb het geprobeerd met de GetCoordinates-tool, maar het maakt een apart Excel-bestand.

Het viel me op dat elke stip een naam heeft, bijvoorbeeld Point3@Esquisse15. De coördinaten van dit punt moeten kunnen worden hersteld, wat betreft afmetingen, toch?

Bij voorbaat dank voor uw hulp,

Overwinnaar

Hallo

U moet een oudere versie van myCADtools gebruiken

Het product GetCoordinates is vervangen door 2 producten: GetCoordinates3D die associatieve XYZ-labels op het 3D-model maakt en GetCoodrdinates2D die een associatieve coördinatentabel maakt, gekoppeld aan coördinatensystemen, in de tekening.

Cdlt

1 like