Nou hier is mijn vraag wordt gesteld, aan de andere kant heb ik al gedaan zoals in de slimme tutorial, Eigendom van het document waarnaar wordt verwezen, ik volgde tot op de letter wat het werd gedaan, maar het werkt niet voor mij,
Ik heb een klap in het gezicht gegeven en ik kan de eigenschappen die ik maak niet slim nemen, behalve die van het systeem!
Ter informatie heb ik een standaardformaat gemaakt voor mijn "deel" en een standaardformaat voor mijn "MEP"
En anders ja het onderdeel is ingevoegd, maar bij het maken van mijn standaardtekening nee er is geen ruimte en als ik mijn eigendom koppel, zodra ik op ok klik, is mijn "notitie leeg, er staat niets in.
Zou de eigenschap niet worden gemaakt op een configuratie? en op de PRT? wat dubbelzinnigheid zou zaaien.
Aan de andere kant hebben we een TXT-bestand met de aangepaste eigenschappen ("Systeemoptie" + "Bestandslocatie" + "Bestanden met aangepaste eigenschappen")
Meneer Anger, oké, oké, maar wanneer u uw notitie met betrekking tot het onroerend goed maakt, voordat u naar uw eigendom gaat zoeken in het vervolgkeuzemenu, heeft u de regel "Model in de weergave gespecificeerd in Bladeigenschappen" gekozen?
Als dit het geval is, wordt het onderdeel in de tekening ingevoegd en wordt de eigenschap in de kamer ingevuld, dan moet het werken.
alleen al om te controleren of SmartProperties goed wordt gebruikt/geconfigureerd, zou ik het aanmaken van een eigenschap al handmatig op de PRT controleren, evenals de waarde ervan; Maak vervolgens een notitie aan met de link van de eigenschap Deel,
Zie de schermafbeelding om de link te maken (en gebruik het bestand met aangepaste eigenschappen)
De tekstwaarden die u moet invoeren: Tekenaar, leverancierscode, enz. zijn allemaal leeg en dus waardeloos.
Daarom werkt je beoordeling niet.
Deze elementen moeten worden ingevuld. Probeer ze eerst in te vullen zonder via Smart Properties te gaan om problemen met de configuratie van deze laatste te voorkomen. Typ een tekst in deze waarde met behulp van de onderdeeleigenschappen.
Als het werkt, zorg er dan voor dat het gebeurt met Smart Properties.
rmorel en Lucas Prieur, zoals ik je al vertelde, zijn dit "type - .prtdot"-bestanden die zo leeg zijn bij het maken, maar er is alleen de eigenschap machinetotal die niet wordt weergegeven in de cartridge, anders worden alle andere weergegeven.
Ik heb net de test gedaan (in 2014 aangezien de modellen in 2014 zijn) zojuist met je modellen.
In uw basiskaart is er geen notitie die uw "MachineTotal" eigenschap ophaalt
Als ik een notitie maak met betrekking tot de eigenschap "MachineTotal" en een onderdeel uit uw artikelmodel invoeg of als ik de eigenschap Total Machine handmatig heb ingevuld, is er geen probleem, ik krijg de waarde van de eigenschap terug.