SmartProperties ophalen uit een ruimte in een tekening

Hallo

Nou  hier is mijn vraag wordt gesteld, aan de andere kant heb ik al gedaan zoals in de slimme tutorial, Eigendom van het document waarnaar wordt verwezen, ik volgde tot op de letter wat het werd gedaan, maar het werkt niet voor mij,

Ik heb een klap in het gezicht gegeven en ik kan de eigenschappen die ik maak niet slim nemen, behalve die van het systeem!

Klaar van tevoren.

7 likes

Hallo

Kunt u een voorbeeld sturen?

Laten we de eigenschap "code" als voorbeeld nemen

Als u een eigenschap van SmartProperties in een tekening wilt weergeven, moet u het volgende doen:

Dat de code-eigenschap in "Bestand > Eigenschappen > tabblad Aanpassen" staat na validatie van de SmartProperties en dat deze goed gevuld is.

Vervolgens in de tekening, door met de rechtermuisknop in het werkblad te klikken, maar buiten een weergave "Achtergrond bewerken".

Wanneer u de muis op de plaats laat staan waar u de code wilt weergeven, moet deze worden geschreven $PRPSheet:"code".

Als dit niet het geval is, dubbelklikt u om te bewerken.

1 like

U probeert een eigenschap op te halen uit een kamer in de tekening...

Verwijst de notitie naar de eigenschap naar het onderdeel en niet naar de tekening?

Nog een geval dat ik al meerdere keren heb gezien: is het onderdeel in de tekening ingevoegd?

3 likes

Ik hoop dat de 2 foto's je vragen beantwoorden.

Ter informatie heb ik een standaardformaat gemaakt voor mijn "deel" en een standaardformaat voor mijn "MEP"

En anders ja het onderdeel is ingevoegd, maar bij het maken van mijn standaardtekening nee er is geen ruimte en als ik mijn eigendom koppel, zodra ik op ok klik, is mijn "notitie leeg, er staat niets in.

image_1.png
7 likes

Zoals te zien is in de bijgevoegde afbeelding, is de waarde van de eigenschap "Total Machine" leeg.

Er verschijnt dus niets in de cartridge!

En als zelfs bij het invullen van de woning het titelblok leeg is, lees dan het tweede deel van mijn vraag aandachtig door:

Vervolgens in de tekening, door met de rechtermuisknop in het werkblad te klikken, maar buiten een weergave "Achtergrond bewerken".

Wanneer u de muis op de plaats laat staan waar u de code wilt weergeven, moet deze worden geschreven $PRPSheet:"code".

Als dit niet het geval is, dubbelklikt u om te bewerken.

Dat is wat ik je vertel als ik dubbelklik, ik kan de eigenschap niet plaatsen, het blijft wit 

7 likes

Probeer met de rechtermuisknop op de notitie te klikken, "Tekst in venster bewerken", dit geeft u de regel code voor de betreffende notitie.

3 likes

Hier is hoe ik het doe voor het tekstvak:

Ik maak het tekstvak "Opmerking" aan.

Eenmaal in het gebied klik ik op "Link naar woning".

Ik ga op zoek naar de eigenschap: "Total Machine", een aaneenschakeling gemaakt op basis van SmartProperties.

Zodra ik valideer, blijft mijn gebied wit en wordt er niets geschreven.

Dit is wat er gebeurt.

Ik begrijp het niet

7 likes

Hallo

Kunt u een proefstuk maken, deze volledig invullen en vervolgens naar ons opsturen?

Ik denk dat we hierdoor uw probleem beter kunnen begrijpen.

Vriendelijke groeten.

Hallo

Zou de eigenschap niet worden gemaakt op een configuratie? en op de PRT? wat dubbelzinnigheid zou zaaien.

Aan de andere kant hebben we een TXT-bestand met de aangepaste eigenschappen ("Systeemoptie" + "Bestandslocatie" + "Bestanden met aangepaste eigenschappen")

capture.jpg

Meneer Anger, oké, oké, maar wanneer u uw notitie met betrekking tot het onroerend goed maakt, voordat u naar uw eigendom gaat zoeken in het vervolgkeuzemenu, heeft u de regel "Model in de weergave gespecificeerd in Bladeigenschappen" gekozen?

Als dit het geval is, wordt het onderdeel in de tekening ingevoegd en wordt de eigenschap in de kamer ingevuld, dan moet het werken.

3 likes

alleen al om te controleren of SmartProperties goed wordt gebruikt/geconfigureerd, zou ik het aanmaken van een eigenschap al handmatig op de PRT controleren, evenals de waarde ervan; Maak vervolgens een notitie aan met de link van de eigenschap Deel,

Zie de schermafbeelding om de link te maken (en gebruik het bestand met aangepaste eigenschappen)

capture.jpg

Hier zijn mijn typts-bestanden

kamer en Europarlementariër, als iemand kan kijken en me kan vertellen wat ik vergeten ben te doen.

BEDANKT

modeles.zip
7 likes

De tekstwaarden die u moet invoeren: Tekenaar, leverancierscode, enz. zijn allemaal leeg en dus waardeloos.

Daarom werkt je beoordeling niet.

Deze elementen moeten worden ingevuld. Probeer ze eerst in te vullen zonder via Smart Properties te gaan om problemen met de configuratie van deze laatste te voorkomen. Typ een tekst in deze waarde met behulp van de onderdeeleigenschappen.

Als het werkt, zorg er dan voor dat het gebeurt met Smart Properties.

Vriendelijke groeten.

capture.png

Dit is wat ik zei in mijn 1e en 2e bericht:

Zoals ik op je afbeelding zag, zijn de velden niet gevuld!

1 like

sorry dat ik niet kan kijken, ik zit in de versie van 2012

rmorel en Lucas Prieur, zoals ik je al vertelde, zijn dit "type - .prtdot"-bestanden die zo leeg zijn bij het maken, maar er is alleen de eigenschap machinetotal die niet wordt weergegeven in de cartridge, anders worden alle andere weergegeven.

7 likes

Ik heb zojuist uw bestanden geüpload en ik zie dat dit uw sjablonen zijn.

Ik vroeg je om een voorbeeld van een stuk met zijn plan dat zou moeten werken!

Ik heb net de test gedaan (in 2014 aangezien de modellen in 2014 zijn) zojuist met je modellen.

In uw basiskaart is er geen notitie die uw "MachineTotal" eigenschap ophaalt

Als ik een notitie maak met betrekking tot de eigenschap "MachineTotal" en een onderdeel uit uw artikelmodel invoeg of als ik de eigenschap Total Machine handmatig heb ingevuld, is er geen probleem, ik krijg de waarde van de eigenschap terug.

3 likes