Fthomas,
Kun je me vertellen hoe je dat doet? om deze eigenschap terug te krijgen.
BEDANKT
Ik maak een nieuwe tekening van uw DRWDOT-model en ik voeg daarin een onderdeel in dat is gemaakt met uw onderdeelmodel waarin ik eerder de eigenschap "MachineTotal" heb ingevuld
Ik bewerk de basiskaart,
Ik stop een briefje waar ik maar wil in de cartouche,
Dan klik ik op gelinkt aan de woning
Vervolgens selecteer ik "Sjabloon in specificatieweergave in bladeigenschap"
In het drop-down menu selecteer ik MachineTotal en valideer ik.
Om af te ronden hoef je alleen maar de basiskaart opnieuw op te slaan, zodat er rekening wordt gehouden met mijn wijzigingen voor alle nieuwe tekeningen
Ik heb de procedure aangegeven in mijn 1e bericht (je moet het in het sjabloon doen om het op alle niveaus te laten werken):
Vervolgens in de tekening, door met de rechtermuisknop in het werkblad te klikken, maar buiten een weergave "Achtergrond bewerken".
Wanneer u de muis op de plaats laat staan waar u de code wilt weergeven, moet deze worden geschreven $PRPSheet:"code".
Als dit niet het geval is, dubbelklikt u om te bewerken.
Als u dit op alle oude abonnementen wilt toepassen, moet u het hulpprogramma Integratie gebruiken.
Ik ben misschien vergeten te vertellen dat de woning het resultaat is van een conditie in smartprop.
Het verandert niets, of het nu een resultaat is of niet.
Zolang je maar controleert dat je na het valideren van de SmartProp de gewenste waarde hebt voor de eigenschap "TotalMachine" in het venster "Document Property".
Als je in de waardekolom de informatie hebt die je zoekt, hoef je alleen maar te doen wat eerder is gezegd: $PRPSheet:"TotalMachine"
Maar als je niets hebt weergegeven, zoals je zegt, kan het afkomstig zijn van je formule in de SmartProperties, wat niet goed is... Controleer dus het resultaat in de eigenschappen voordat u de link afhandelt.
Ik heb de woning wel in de kamer, maar ik kan deze niet laten zien in de MEP
Hallo
Zoals ik al meerdere keren heb gezegd, zou het gemakkelijker zijn als we een bestand hadden. Als het om privacyproblemen gaat, neem dan een bestaand bestand waar het zou moeten werken en verwijder alle functies behalve de eerste.
Anders, gewoon als de eigenschap correct is ingevuld in de 3D (niet leeg), in "> bestanden", in het tabblad "aangepast" en niet "configuratiespecifiek" (het is ook een SmartProperties-instelling), dan als je in je lay-out de verschillende manieren hebt gevolgd om een aangepaste eigenschap weer te geven (de mijne of fthomes'), Er is geen reden waarom het niet zou werken!
En vergeet niet om de manipulatie op uw "dot" -bestanden uit te voeren en vervolgens integratie te gebruiken om al uw bestanden bij te werken, als u wilt dat deze ook op uw oude plannen verschijnen.
Hallo
En bedankt voor het opnieuw antwoorden.
Hier is een kamer en een MEP, maar ik weet niet waarom ik erin geslaagd ben om het pand in de MEP te plaatsen, maar het verschijnt nog steeds niet als ik het deel erin plaats.
Zie bijlagen.
Er is een probleem met de naam van uw woning.
Door bijvoorbeeld de naam te veranderen in MT en een notitie te maken zoals weergegeven in de bijgevoegde afbeelding, werkt het en kon ik de totale machine weergeven ...
Maar door het pand met de naam "MachineTotal" achter te laten, bleef het inderdaad leeg...
Persoonlijk werkt het perfect zonder iets te veranderen ... op voorwaarde dat u de eigenschap "MachineTotal" invult, aangezien u momenteel in de voorbeeldkamer de eigenschap heeft opgegeven is leeg!
Nadat ik niet weet in welke versie iedereen deze tests doet, momenteel test ik op een SP0.0 uit 2014, als lucas en m.angers je test op SP1.0 en er verschijnt een probleem dat ik de test opnieuw wil doen in deze versie als je wilt.
Ik heb SP1 inderdaad in 2014 getest.
Ok, werkt het parafitment!! Door simpelweg de naam van het pand te veranderen, is het onbegrijpelijk.
Bedankt.
PS Ik ben in 2014 SP1
ok het is oké ik heb net gevonden waar het probleem vandaan komt: de eigenschap "Machinetotal" is op twee plaatsen in het onderdeelbestand aanwezig :
in het tabblad Aangepaste eigenschappen (waar u een waarde hebt ingevoerd) en in Configuratiespecifiek (waar deze leeg is)
Dus verwijder gewoon de eigenschap in het specifieke configuratietabblad en het werkt perfect!
Dit heeft dus niets te maken met de naam van de eigenschap, het is gewoon dat wanneer deze wordt ingevuld in de twee solidwork-tabbladen, prioriteit krijgt bij de waarde van specifiek voor de configuratie.
Exacte fthomas, ik had het probleem al, maar ik dacht er niet aan om het te controleren!
Bedankt fthomas, misschien had dat het juiste antwoord moeten hebben.
Sorry.
En bedankt allemaal
Geen probleem, het belangrijkste is om te weten waarom het niet werkte en hoe het probleem op te lossen, niet wie de punten van het juiste antwoord heeft gekregen ;o)