Kun je een zeefdruk van het blok plaatsen??? Als het een blok is dat in uw onderdeel of assemblage zit; Waarom citeer je niet opnieuw bovenaan en gebruik je dit vreemde???
Bijgevoegd is een screenshot van het blok (het is een draaitafel) dat in een deelbestand zit
Als ik probeer het formaat van het blok erbovenop te wijzigen, krijg ik een foutmelding met de melding "kan geen beperking toevoegen aan deze entiteit"
Maar u kunt uw deel in de 3D citeren en die beoordeling krijgen. Als je deze dimensie eenmaal hebt gemaakt en gebruikt, kun je hem verbergen door naar display==>show/hide te gaan en dan weet ik het niet meer. Ik zit niet achter mijn pc...
Ik begreep het voor het blok, maar volgens je afbeelding is er een extensie op het blok en deze extensie kun je in de 3D dimensioneren en deze dimensie gebruiken...
Ik ben bang dat ik niet alles goed zal begrijpen.... want ik kan het echt niet bijhouden in 3D :-(
Als je het in het verlengde daarvan over een baas hebt, ja, er is inderdaad een baasfunctie, maar het is eerder de lengte en breedte die ik probeer te herstellen.
En ik kan de entiteiten ook niet converteren zonder het blok te breken.... of zonder een tweede schets te maken op hetzelfde vlak als het blok, wat het werk verdubbelt
Als je eenmaal je baas hebt verlaten, hoef je alleen maar de dimensietool te gebruiken en vervolgens je dimensie te maken. Wanneer je de tool gaat gebruiken, moet je een keuze maken met 4 opties en het lijkt erop dat dit de laatste is die je moet selecteren.