Hier heb ik een halsband, niets ergs, maar als ik een glijbaan maak, zou ik graag willen dat hij me aanbiedt, ofwel om in plaats daarvan het gezicht te nemen of om het gezicht van de buis te nemen. Hiervoor heb ik twee beperkingsverwijzingen gemaakt, maar helaas, als ik een gedropte sleep doe, vraagt het me niet omdat het me de eerste in volgorde maakt. Is er een sneltoets om tussen beide te schakelen? wetende dat in deze kraag verschillende configuraties hebben (alle maten)
Dan heb ik een flap, ook niets ergs ^^Er is geen probleem met de richting, want er is maar één richting, maar als ik een dia maak, maakt het me het toeval en de coaxialiteit, maar het houdt geen rekening met het gat om het coaxiaal te maken met het gat van de flens. Heeft u een oplossing? zonder de pakking aan de kamer toe te voegen.
Het lijkt mij dat het handiger is om randen te gebruiken voor beperkende verwijzingen, omdat je hiermee een coaxialiteit + een toeval kunt hebben in een enkele slepen en neerzetten!
Maar als dat niet klopt, zou ik het probleem in meer detail kunnen bekijken.
Regels voor het toepassen van verwijzingen naar beperkingen
Volg deze algemene regels voor het plaatsen van beperkingsverwijzingen:
Voeg twee beperkingsverwijzingen toe aan een routeringsaccessoire :
Voeg de eerste verwijzing toe als een beperking voor één rand voor gebruik met SmartMates wanneer het te beperken onderdeel geen algemene beperkingsreferentie heeft.
SmartMates gebruikt alleen de eerste beperkingsverwijzing, dus zorg ervoor dat de beperking aan één rand die u maakt, als eerste wordt vermeld.
Voeg nog een beperkingsverwijzing toe om het accessoire te beperken tot onderdelen met dezelfde naam en hetzelfde type.
Gebruik specifieke typen beperkingen (samenvallend en coaxiaal) in plaats van de standaardbeperkingen.
Voeg beperkingsverwijzingen toe aan de poorten op de onderdelen van de apparatuur (één per poort).
Als een apparaat meerdere poorten heeft, voegt u beperkingsverwijzingen toe aan alle poorten of geen. SmartMates worden gebruikt om onderdelen te positioneren als er geen beperkingsverwijzingen op de poorten zijn.
Voeg beperkingsverwijzingen toe aan componenten die aan het begin of einde van een route worden gebruikt. Dit zijn meestal flenzen of elektrische connectoren, maar ook kleppen of ellebogen.
Voeg stressverwijzingen toe aan elektrische connectoren en hun stopcontacten.
Ik heb het niet geprobeerd, maar het is niet mogelijk om twee configuraties te maken met een beperkingsverwijzing op elk en je kiest degene die goed werkt bij het instellen.
@dargaud.anthony zeker mogelijk, maar ik zou twee subconfigs moeten maken (1 referentie, 2 referentie), maar in elk van mijn configs (grootte) is er geen kortere manier?