@ gt22, ik heb naar je bericht gekeken en ik denk dat de referenties goed zijn. Vooral omdat ze in één richting werken en zelfs in beide onder SW 2015.
@ sbadenis, ik heb geprobeerd de referenties voor de gaten te wijzigen in plaats van de schroeven, maar het probleem blijft bestaan, de referenties zijn maar in één richting te vinden.
Anders kan de laatste poging worden verwijderd de coaxialiteit, behoud het toeval en om uw deel 1 te positioneren ten opzichte van assemblage 1 speel met het rechter- en bovenste vlak.
Het werkt nog steeds niet. Ik heb verschillende soorten referenties geprobeerd met vlakken, vlakken, assen en randen, maar het resultaat is altijd hetzelfde: de beperkingen worden toegevoegd in de ene volgorde van invoeging van de onderdelen/samenstellingen, maar niet in de andere, terwijl het heel goed werkt in Solidworks 2015. De Soliworks 2012-bug is de meest waarschijnlijke oorzaak van dit gedrag.
@ OBI WAN, ik ben het met je eens dat het hyperstatisch is. Dus ik heb geprobeerd mijn referenties te veranderen met degene die je in het document hebt gegeven, maar het verandert het resultaat niet en de beperkingen zijn altijd maar in één richting.
Ja, dat klopt. Constraint-verwijzingen hebben dezelfde naam in de gebruikte onderdelen/samenstellingen. Het aantal, het type en alle parameters van de referenties zijn hetzelfde.
Door te blijven experimenteren heb ik een methode gevonden die lijkt te werken.
In feite moeten we de vlakke oppervlakken niet rechtstreeks als referentie gebruiken, maar we moeten een referentievlak gebruiken dat zelf beperkt is ten opzichte van het gewenste oppervlak.