Draftsight Gratis Versie Licentie Re-Initialisatie

Hallo

Ik gebruik Draftsight al meer dan twee jaar, meestal met plezier.

Ik gebruik het op mijn desktopcomputer die altijd verbonden is met internet en op mijn laptop die meestal niet is verbonden met internet

Op mijn laptop heb ik een paar maanden geleden de nieuwste versie geïnstalleerd. Ik accepteerde het aanbod om te kopen niet en ik bleef bij de gratis versie. Sindsdien heb ik een paar crashes gehad, maar dat is niet mijn vraag.

De afgelopen drie weken, toen ik Draftsight opende, kreeg ik een bericht dat ik nog een paar dagen (7 dagen vandaag) had om verbinding te maken met internet om mijn licentie opnieuw in te stellen.

Ik heb de stekker in het stopcontact gestoken, maar er verandert niets, ik weet niet wat ik moet doen.

Ik heb de instructies gelezen... Maar ik heb geen e-mail ontvangen met de activeringscodes. Overigens heb ik bij het installeren van de nieuwste versie op de laptop nooit een verzoek gehad om mijn e-mailadres te sturen.

Ik heb vervolgens het programma op de laptop verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, er verandert niets, het aftellen gaat door. Ik ben opnieuw begonnen met het verwijderen van alle bestanden die van Dassaud hadden kunnen komen, maar er is nog niets veranderd.

Ik weet niet meer wat ik moet doen en de deadline nadert

Heeft iemand een verklaring en een procedure om dit proces te stoppen?

Bij voorbaat dank

Bernard

Hallo

Ik had hetzelfde probleem op een pc en vond alleen een oplossing die behoorlijk vervelend was.

En ik heb een tutorial gemaakt om elke 30 dagen te herhalen!

Daar is hij dan:

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/probleme-d-activation-draftsight

Maar als iemand een andere oplossing heeft om voor te stellen, ben ik er helemaal voor!

1 like

Misschien een oplossing hier, door het register aan te passen: https://gupta9665.wordpress.com/2012/10/23/fix-your-draftsight-activation-problem/

Als dit niet het geval is, kijk dan of de Windows-firewall niet is geactiveerd. Het kan de activering blokkeren.

2 likes

@philippe: dit is dezelfde wijziging van het register die ik in de tutorial heb aangegeven!

We hebben verschillende posities, en het probleem verschijnt alleen op sommige en ik keek met de computerservice, en geen oplossing!

1 like

@.PL: Inderdaad, ik had de tutorial van tevoren moeten controleren.

Hallo

Ik gebruik ook Draftsight in de gratis versie om tests uit te voeren. Dit bericht verschijnt één keer per jaar om de licentie bij te werken.

Dus elk jaar moet je je e-mailadres, je naam, voornaam en wat informatie voor hen valideren, denk ik, en je krijgt automatisch een gratis licentie toegewezen (geldig voor 1 jaar).

Ik hoop dat ik duidelijk ben geweest.

Heb een goede dag en een goed wwek einde

Dank u PL., Dank u wel Philippe

Ik volgde de procedure en toen ik Drafsigth opnieuw startte, werd mij gevraagd om mijn e-mailadres en vervolgens de bevestiging om te verzenden...   Alles lijkt in orde te zijn.

Ik zal niet weten waarom ik in eerste instantie niets ontving, maar informatica heeft soms ondoorgrondelijke mysteries (anders zouden het geen mysteries zijn)

Bernard