Relatie tussen globale variabele en waarde in een deelfamilie

Hoi allemaal.
Hoe kunnen we de waarde van een veld in een deelfamilie (bijvoorbeeld een extrusie) koppelen aan een globale variabele die in een assemblage wordt gedeclareerd?
Bedankt, en een goed weekend.

U wilt een veld van de artikelfamilie beheren door middel van een globale variabele die zich in een assemblage bevindt en die het onderdeel ??

Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het is in ieder geval ultra gevaarlijk omdat je onderdeel door verschillende assemblages kan worden bestuurd.

U kunt ook problemen krijgen als u het onderdeel (of de tekening ervan) opent zonder dat het geheel open is.

Aan de andere kant kunt u dimensies hebben die worden aangedreven door vergelijkingen (die verwijzen naar uw globale variabele) en andere dimensies die worden aangedreven door uw familie van onderdelen. Je kunt eventueel punten/eindlijnen in schetsen zetten om zo afmetingen/afmetingen van tussenliggende berekeningen te hebben (meer mogelijkheid tot berekening in excel dan in soildworks in de praktijk met de si().... die het mogelijk maakt om niet-lineaire berekeningen uit te voeren, maar om dimensies/herhalingen te programmeren met logische regels)

Hallo froussel, en bedankt voor je antwoord.

Het deel waar ik het over heb is specifiek voor een enkele assemblage; Dus geen risico met betrekking tot uw eerste reserve.

Ik merkte de tweede op.

De modus operandi blijft: welke formule moet worden opgenomen in de tabel van de familie van onderdelen?

Fijn weekend.

Hallo

In feite een waarde van een parameter van de extrusiefunctie koppelen aan een aangepaste eigenschap?

Hulpmiddelen --> vergelijkingen --> dimensieweergave

Hier verschijnen uw waarden van de functies die in uw kamer worden gebruikt, u hoeft alleen maar de gewenste waarde gelijk te maken aan een aangepaste eigenschap die al eerder is gemaakt.

Ik heb tutorials gemaakt over "hoe een dimensie te beheren met aangepaste eigenschappen", de zoekoptie is niet duur; )

1 like

Hallo

En dank u voor uw informatie.

Heb een goed einde van de dag.

1 like