Weergaven weer op orde brengen

Hallo

Als ik bij een klantassemblage op het vooraanzicht (visualisatie) klik, krijg ik het achteraanzicht.

Ik heb het eerste vaste deel van de assemblage losgelaten om het origineel te herpositioneren met uitlijning van de vlakken: er bewoog niets omdat het onderdeel al correct op het origineel was geplaatst.

Ik heb de uitzichten laten herstellen naar normen. Maar dat veranderde niets.

Heeft iemand een idee om de uitzichten weer op "plaats" te zetten?

Het doet het alleen op deze montage, maar ik heb niet gevonden waar

Catalogusnummer: SW12 _sp5

_Positionnez je 3D zoals je het wilt vanaf de voorkant (gebruik de pijlen op het toetsenbord voor een strakke beweging)

_Barre van ruimte (toetsenbord)

_3ème pictogram "Standaardweergaven bijwerken"

_cliquez op de knop "vooraanzicht"

_Cliquez op "Ja"

Dat is het!

2 likes

Hallo

Werk gewoon het vooraanzicht bij:

Ga in het zicht staan dat je graag in vooraanzicht wilt hebben (met normaal op het oppervlak bijvoorbeeld).

Druk op de spatiebalk om het weergavemenu weer te geven.

Klik eenmaal op "Gezicht".

Tik op het pictogram om "weergave bij te werken".

Zie deze link:

http://help.solidworks.com/2013/French/WhatsNew/t_updating_standard_views.htm

2 likes

Dus, om het zo eenvoudig mogelijk te maken, als uw assemblage uit een paar stukken bestaat, volgt hier de procedure die u moet volgen.

Beperk zoals je wilt, en het stuk isré aan de basis, voeg een beperking toe evenwijdig aan het voorste vlak.

U kunt dan kiezen voor de uitlijning van de beperkingen

Ik voeg een detailfoto bij.

contrainte.png
1 like

Hallo

Ik las dit op een forum, ik heb het nog niet kunnen testen, maar het moet werken om alles up-to-date te houden.

Dus dan zet je jezelf in het originele vooraanzicht 
SHIFT+OMHOOG
Shift+Rechts
Shift +Omlaag
Apui op de ruimte
In het menu dat wordt geopend, Vooraanzicht, Bijwerken.

Als je het test, kun je opnieuw zien of het werkte.

BEDANKT Mathieu

@Bart:

Je methode werkt als alle onderdelen beperkt zijn in vergelijking met een "basis" stuk.

In het geval van een geïmporteerde assembly is het beter om de weergaven bij te werken.

@Mathieu BOOSHEID

de opdracht Shift+Pijl wordt alleen gebruikt om het model 90° te draaien.

Je kunt jezelf net zo goed direct in de juiste positie zetten en het menu met weergaven openen.

@Pascal en @Bart

Voor deze methode is er een vrij eenvoudige manier voor assemblages die extreem zijn in vaste componenten:

_Sélectionner alle componenten in de Feature Manager.

_Clic direct in de Feature Manager "vorm hier een nieuwe subassemblage" (idealiter virtuele assemblage, deze zal niet lang worden gebruikt)

_Contraindre deze subset met betrekking tot de oorsprong (Symmetrie, Dia, Toeval,... naar keuze)

_Clic direct op de virtuele subset "Een subassemblage opsplitsen".

Ik gebruik deze methode voor volledig gedesoriënteerde assemblages.

Wat betreft het verzoek om @opiep27 denk ik dat mijn eerste bericht genoeg is.

Naast de Shift+pijl is de meest interessante voor paralepiped sets de functie "Normaal naar" of Ctrl+8 (toets 8_\ van het toetsenbord, niet het numerieke toetsenbord): 

Selecteer een gezicht dat overeenkomt met de VOORAAN-aanzicht en vervolgens Ctrl + klik op een gezicht dat overeenkomt met de TOP-weergave. Klik op "Normaal naar" of Ctrl+8 en uw 3D-SUV is volledig geheroriënteerd!

Na het hervatten van de procedure van de eerste post.

1 like

Dank u voor al uw antwoorden.

Bij de positionering van de weergaven had ik het pictogram voor het bijwerken van standaardweergaven overgeslagen, ik had zojuist geprobeerd te herstellen. (@lucas oplossing)

1 like