Als ik bij een klantassemblage op het vooraanzicht (visualisatie) klik, krijg ik het achteraanzicht.
Ik heb het eerste vaste deel van de assemblage losgelaten om het origineel te herpositioneren met uitlijning van de vlakken: er bewoog niets omdat het onderdeel al correct op het origineel was geplaatst.
Ik heb de uitzichten laten herstellen naar normen. Maar dat veranderde niets.
Heeft iemand een idee om de uitzichten weer op "plaats" te zetten?
Het doet het alleen op deze montage, maar ik heb niet gevonden waar
Ik las dit op een forum, ik heb het nog niet kunnen testen, maar het moet werken om alles up-to-date te houden.
Dus dan zet je jezelf in het originele vooraanzicht SHIFT+OMHOOG Shift+Rechts Shift +Omlaag Apui op de ruimte In het menu dat wordt geopend, Vooraanzicht, Bijwerken.
Als je het test, kun je opnieuw zien of het werkte.
Naast de Shift+pijl is de meest interessante voor paralepiped sets de functie "Normaal naar" of Ctrl+8 (toets 8_\ van het toetsenbord, niet het numerieke toetsenbord):
Selecteer een gezicht dat overeenkomt met de VOORAAN-aanzicht en vervolgens Ctrl + klik op een gezicht dat overeenkomt met de TOP-weergave. Klik op "Normaal naar" of Ctrl+8 en uw 3D-SUV is volledig geheroriënteerd!
Na het hervatten van de procedure van de eerste post.
Bij de positionering van de weergaven had ik het pictogram voor het bijwerken van standaardweergaven overgeslagen, ik had zojuist geprobeerd te herstellen. (@lucas oplossing)