Vervanging van API-componenten

Hallo

Ik zit momenteel op een macro die automatisch de standaardcomponenten van mijn bedrijf monteert. Om te voorkomen dat ik te zware assemblages zou hebben, heb ik verschillende niveaus gemaakt:

Bijeenkomst 1 

Bijeenkomst 1.1

Bijeenkomst 1.2

Figuur 2

Figuur 3

Bijeenkomst 2

Figuur 1

Figuur 2

Montage 2.1.....

Aan het einde van mijn bewerking slaat de macro automatisch mijn componenten op volgens de boomstructuur om aan het einde een correct bestand te hebben.

Laten we nu verder gaan met het probleem, als het bestand al bestaat , vraag ik om bevestiging om het bestand te overschrijven, als de gebruiker dat niet wil, stel ik een vervanging van het onderdeel voor, maar daar kan ik niet meer in slagen. 

Om een component te vervangen moeten we deze voorselecteren met 'SelectbyID2', maar het schrift is "8500-1@9800"  of "9800-2@9900/8700-1@9800"  (component 8700 die in assemblage 9800 zit, die zelf in assemblage 9900 is) Voor registratie is het een beetje eenvoudiger.

Ik wilde weten of er een functie is waarmee je het volledige pad kunt hebben (9800-2@9900/8700-1@9800) of dat je het zelf moet definiëren. Wat al snel ingewikkeld kan worden omdat ik verschillende niveaus tegelijkertijd beheer.

Vriendelijke groeten

Ik heb eindelijk de oplossing voor mijn vraag gevonden, ik heb de code verwijderd gezien de algemene aantrekkingskracht voor de vraag en ik geloof dat het intellectueel eigendom blijft, als je informatie wilt, ben ik nog steeds bereikbaar in mp.

Je kunt het pad dus niet definiëren met een 'simpele' functie, dus heb ik variabelen gemaakt om het pad te definiëren.

Aan de andere kant creëert het voor mij een nieuw probleem dat plaats zal maken voor een nieuwe vraag.