Zeer basale vraag, maar... Waar kun je terecht om reserveonderdelen voor je trackers te kopen?
We hebben een Designjet500 waarvan het handvat niet meer bestaat: ik moet in plaats daarvan een klem gebruiken bij het verwisselen van rollen. Dat is het je vertellen! Dus ik ben het een beetje beu en zou dat graag willen vervangen. En hier komt de grote vraag om de hoek kijken. Waar kan ik dit vinden? Ik heb niets gezien op de website van HP.
Ik heb wel wat sites gevonden, maar ik ben nog steeds een beetje op mijn hoede voor oplichting. Dus ik dacht, waarom vraag ik de gemeenschap niet :)
Als ik me niet vergis, als u contact opneemt met de technische ondersteuning van HP en de printer aangeeft, zullen zij u het telefoonnummer van de probleemoplosser in uw regio geven ... Nou, aan de andere kant waarschuw ik je, de prijzen gaan hoog @_ @
Of dat u op de site kunt vinden wat er aan reserveonderdelen ontbreekt ... misschien wat @.PL gevonden;)
Ja, dat wil ik @PL. Dat is precies de site die ik tegenkwam... en waarvan ik de mate van "ernst" niet kan definiëren. Volgens hem wordt het door iedereen aangeraden, maar als ik (bijvoorbeeld) naar de website van HP ga, verwijzen ze me er niet naar
@Aurelien: Dit is een akkoord. En het antwoord is "omdat mijn bedrijf het nut van de 3D-printer niet inziet" (snuif)
Centor heeft gelijk, ik site: "Als ik me niet vergis, als u contact opneemt met de technische ondersteuning van HP met vermelding van de printer, zal het u het telefoonnummer van de probleemoplosser in uw regio ... Nou, aan de andere kant waarschuw ik je, de prijzen gaan hoog omhoog @_@"
Persoonlijk vroeg ik de hp-ondersteuning (die tot mijn grote verbazing ultra efficiënt is) om een designjet 800-onderdelen en ze gaven me de dichtstbijzijnde dealer.