Hoi allemaal
Ik wil graag identieke componenten vervangen in verschillende assemblages.
Is dit mogelijk als ik de verschillende assemblages open of moet ik het assemblage voor assemblage doen?
Bedankt voor je hulp
Hoi allemaal
Ik wil graag identieke componenten vervangen in verschillende assemblages.
Is dit mogelijk als ik de verschillende assemblages open of moet ik het assemblage voor assemblage doen?
Bedankt voor je hulp
Je sleept al je verschillende assemblages naar een nieuwe assemblage en vanuit deze nieuwe assemblage vervang je het onderdeel door alle exemplaren te controleren en dit zal in 1 keer alle subassemblages vervangen (Wees voorzichtig met de beperkingen als het onderdeel niet dezelfde basis heeft.)
Bedankt, ik dacht erover om zoiets te doen, maar ik wilde weten of er een andere mogelijkheid was!
Voor mij is het de snelste oplossing als je alle assemblages kent waar dit onderdeel wordt gebruikt
Het is ook mogelijk om de opdracht uit te voeren vanuit filUtility (voorheen sw explorer) > update waar gebruikt > locatie
Zoals @Lynkoa15 : afhankelijk van de versie, pas:
Stel de zoekpaden eerder in (onder " bestandslocaties ", in SWexplorer, het is de optie dan Referenties/Gebruikt in).
Dit toont een venster met de gevonden gebruiksscenario's, dus schakel het vinkje uit indien nodig.
Bedankt voor de hulp!