Vervang de basiskaart in bulk over meerdere bestanden in ePDM

Hallo

Naar aanleiding van een update van de cartouche van mijn basiskaarten , wil ik graag de basiskaart vervangen op alle kaarten in mijn kluis.

Is het mogelijk om dit te automatiseren via een macro waarmee u het bestand kunt extraheren, bijwerken en archiveren met een opmerking?

Extra moeilijkheidsgraad: de A4-basiskaart moet worden bijgewerkt met de A4_v2, de A3 met A3_v2, enz...

Hallo

Tegen een macro zal het moeilijk zijn, niet onmogelijk maar moeilijk.

Maar met de MyCadTools Integration tool is dit mogelijk.
Het zal in verschillende fasen moeten gebeuren, maar het is mogelijk.
Voor elk type formaat.

Met een beetje geduld en methode.
Jerome

3 likes

Hallo

Het lijkt mij dat een myCADtools het kan, INTEGRATIE
In bewerkingen moet u de mogelijkheid hebben om een basiskaart te vervangen op basis van het formaat

Aan de andere kant, met PDM, mysterie...
Ik denk dat uw plannen moeten worden geëxtraheerd om de wijziging via INTEGRATIE te kunnen maken...

Anders zie ik niets aan de zijkant van myPDMtools,
Als ik ooit geïnteresseerd ben in de informatie

Re

Ja, ja, ik ben vergeten het te specificeren, maar let op de levenscyclus van je PDM.
Het kan nodig zijn om de index van de bestanden te 'extraheren' en/of te wijzigen.
Vraag de wijziging/update van de basiskaart aan.
Archiveer documenten.

Waarschuwing, een vergissing en gemakkelijk

Jerome

Dank u voor uw antwoorden. Ik denk inderdaad dat het ingewikkeld en riskant zal zijn om het massaal te doen met alle plannen die al gearchiveerd zijn en in vergrendelde staten staan. Ik dacht er in eerste instantie aan om VB-scripts te gebruiken, maar het gaat mijn vaardigheden :) ver te boven.

Mijn probleem is dat ik er zeker van wil zijn dat de basiskaart in ieder geval wordt bijgewerkt wanneer een plan wordt gewijzigd (d.w.z. in een ontgrendelde staat). Ik zal kijken of ik een VB-script kan uitvoeren tijdens een overgang.

Hallo

Ik geloof dat er een paar maanden geleden al een bericht over was, maar ik kan het niet vinden.

Om het probleem van bestandsextractierechten te omzeilen, kunt u "Integratie" gebruiken door niet als beheerder op de EPDM-kluis te zijn aangesloten (ja, ik weet dat het niet goed is).

Nadat ik dit soort achtergrondupdates al had gedaan, merkte ik dat sommige documenten soms zonder duidelijke reden niet werden verwerkt door "Integratie".

1 like