Ik weet niet meer hoe ik een gebroken lijn in een doorlopende lijn kan veranderen zodat ik het ene object over het andere kan laten leiden. Inderdaad, als je een opeenvolging van lijnen en krommen hebt, is het onmogelijk om dat te doen zoals bij een nokkenaspad In de tussentijd heb ik een spline gemaakt, maar die is lelijk en moeilijk om de spline te laten volgen door hem op de gebroken lijnen te klikken.
Hoi @Zozo_mp , Waarom zeg je dat het lelijk is? Als je je spline maakt door elk hoekpunt van je gebroken lijnen als punt te kiezen, krijg je een mooie curve
Bovendien weet ik niet meer hoe ik een campad moet maken. Want als je iets anders doet dan een groef, stopt het contact aan het einde van het eerste rechte stuk. Als we een continue kromme gebruiken, zelfs met zigzags, blijft het contact bestaan, vandaar het idee van de spline
Er is een functie die ik vergeten was waarmee je een zigzaglijn kunt omzetten in een enkele doorlopende lijn, maar poef, ik was het vergeten (dat zal me eraan herinneren).
Wees goede vrienden . In het zuiden van Frankrijk is er niets goeds en in Qatar kan het uitmonden in een ramp. Zodra de solieil terugkomt, stuur ik je Naar pluche
Misschien > de Tools > Spline Tools de Fit Spline-functie, die een verzameling schetsentiteiten benadert door een spline. Vrij effectief, met een criterium van nabijheid (tolerantie)...